این بسته آموزشی مادام العمر فقط ۹۹٫۹۷ دلار است

TL;DR: تا ۱ ژانویه، می توانید برای سه ثبت نام کنید پلتفرم های یادگیری آنلاین مادام العمر – StackSkills Unlimited، Infosec4TC، و Stone River – فقط ۹۹٫۹۷ دلار. این ۷۹ درصد از ارزش معمول ۴۸۰ دلار صرفه جویی می کند.


عصر دیجیتال مجموعه ای از مزایا و معایب را برای ما به ارمغان آورده است. یکی از چیزهایی که همه ما می توانیم بابت آن سپاسگزار باشیم، یادگیری آنلاین است. در چند سال اخیر یا بیشتر، این روش جدید آموزش تا حدی به دلیل در دسترس بودن فناوری رواج یافته است. و با شروع سال جدید، زمان خوبی برای انجام کاری است خود اندیشی برای رسیدن به اهداف حرفه ای خود.

یکی از راه‌های حمایت از این اهداف، دریافت پیشنهادهای آموزشی آنلاین در هنگام فروش است، مانند این بسته آموزشی Ultimate Lifetime Learning که دارای سه پلتفرم آموزشی با قیمت فقط ۹۹٫۹۷ دلار (حدود ۴۸۰ دلار) تا ۱ ژانویه است.

StackSkills Unlimited صدها دوره آموزش آنلاین مختلف را برای حرفه ای ها ارائه می دهد تا رزومه خود را جمع کنند و افراد کنجکاویی که می خواهند چیز جدیدی را امتحان کنند که به آنها علاقه دارد. از تجارت، بازاریابی، یادگیری اکسل، طراحی گرافیک و موارد دیگر، این اشتراک مادام العمر به شما امکان دسترسی به بیش از ۱۰۰۰ دوره را می دهدبا بیش از ۵۰ مورد جدید ماهانه اضافه می شود.

عضویت مادام‌العمر شما در Stone River با بیش از ۸۰۰ دوره آموزشی در موضوعات مختلف فنی، از جمله کدنویسی با زبان‌هایی مانند پایتون و جاوا، تماماً در مورد فناوری است. دوره های دیگر شامل توسعه موبایل iOS، انیمیشن سه بعدی، توسعه اپلیکیشن و غیره است. همچنین راهنمای یادگیری شخصی و دسترسی نامحدود به کتاب الکترونیکی دریافت خواهید کرد.

Infosec4TC Platinum Membership: آموزش امنیت سایبری به شما امکان دسترسی به تمام دوره های فعلی را می دهد و دوره های به روز شده آینده را نیز شامل می شود. در حال حاضر بیش از ۹۰ دوره دارد تا شما را وارد حوزه محبوب امنیت سایبری کند، از جمله اصول اولیه، هک اخلاقی، تمرین صدور گواهینامه و آمادگی، و غیره.

با این سه پلتفرم، چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توانید دندان‌هایتان را در آن فرو ببرید – و به قیمتی که کیف پول شما را از بین نبرد.

معاملات Mashable

می‌خواهید معاملات دست‌چین‌شده بیشتری را در صندوق ورودی خود داشته باشید؟
برای خبرنامه معاملات روزانه Mashable ثبت نام کنید.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!

را بردارید بسته آموزشی Ultimate Lifetime Learning شامل StackSkills Unlimited، Infosec4TC و Stone River فقط با ۹۹٫۹۷ دلار (۴۸۰ دلار) تا ۱ ژانویه ساعت ۱۱:۵۹ بعد از ظهر PT.

StackSocial قیمت ها قابل تغییر است


منبع: https://mashable.com/deals/dec-26-lifetime-online-course-bundle

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *