این تبلت ارزان لنوو تا سال ۲۰۲۸ آپدیت می‌شود

لنوو تب M11 که در نمایشگاه CES 2024 معرفی شد، اواخر سال جاری میلادی به‌عنوان تبلت اندرویدی ۱۱ اینچی مقرون‌به‌صرفه با صفحه‌نمایش ۹۰ هرتزی و سیاست نه‌چندان‌بد برای به‌روزرسانی‌های اندروید عرضه می‌شود.

بر اساس بیانیه‌ی مطبوعاتی رسمی، لنوو تب M11 در آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) عرضه می‌شود. قیمت تبلت موردبحث ۱۷۹ دلار است.

تبلت M11 صفحه‌نمایش ۱۱ اینچی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل، ۴ گیگابایت یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت یا ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد داشت و از کارت حافظه‌ی microSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی پشتیبانی می‌کند و در پنل جلو از دوربین‌ ۸ مگاپیکسلی و در پنل عقب از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

مقاله‌های مرتبط

انرژی تبلت لنوو را باتری ۷۰۴۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد کرد که از طریق USB-C شارژ می‎‌شود. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به جک هدفون، پشتیبانی از قلم و شبکه‌ی LTE در برخی بازارها اشاره کرد.

نکته‌ی جالب این‌که صفحه‌نمایش ۱۱ اینچی این تبلت خوش‌قیمت، ۹۰ هرتزی است. این تبلت از پردازنده‌ی Helio G88 مدیاتک استفاده می‌کند.

نکته‌ی جذاب در این رده‌ی قیمتی، سیاست به‌روزرسانی است. لنوو تا سال ۲۰۲۸ دو به‌روزرسانی اصلی اندروید و به‌روزرسانی‌های امنیتی را به تب M11 خواهد آورد. البته این سیاست بدون نقص نیست؛ چراکه تب M11 با اندروید ۱۳ عرضه می‌شود و صحبتی از به‌روزرسانی‌های امنیتی مکرر نشده است. درمجموع هنوز هم با این قیمت از بسیاری تبلت‌های دیگر بهتر است.


منبع: https://www.zoomit.ir/ces/414708-lenovo-tab-m11-price-specs-release-date-ces2024/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *