Duolingo با اتکای بیشتر به هوش مصنوعی، پیمانکاران را اخراج می کند

Duolingo 10 درصد از پیمانکاران خود را کاهش داده و از ابزارهای هوش مصنوعی برای انجام وظایفی که قبلا انجام می‌دادند استفاده می‌کند. بلومبرگ گزارش ها. یک سخنگوی بدون بیان اینکه دقیقاً چه کاری برای این شرکت انجام داده‌اند، به این سازمان گفت: «ما دیگر به تعداد زیادی از افراد برای انجام کارهایی که برخی از این پیمانکاران انجام می‌دادند، نیاز نداریم. بخشی از آن را می‌توان به هوش مصنوعی نسبت داد.»

مانند بلومبرگ لوئیس فون آن، مدیر اجرایی، در ماه نوامبر به سهامداران گفت که این شرکت از هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای جدید، مانند اسکریپت ها، “به طرز چشمگیری سریعتر” استفاده می کند. Duolingo همچنین برای تولید صداهایی که کاربران درون برنامه می شنوند به هوش مصنوعی متکی است. این شرکت قبلاً ویژگی‌های هوش مصنوعی مربوط به مشتری را نیز منتشر کرده بود. سال گذشته، یک ردیف پریمیوم به نام معرفی کرد دولینگو مکس که به مشترکین امکان دسترسی به یک ربات چت را می دهد که می تواند دلیل درست یا نادرستی پاسخ های آنها را توضیح دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های Max به نام Roleplay به مشترکین اجازه می‌دهد مهارت‌های زبانی خود را در سناریوهای ساختگی، مانند سفارش غذا در یک کافه پاریس، تمرین کنند.

ظهور هوش مصنوعی مولد مدرن در چند سال گذشته، ترس جامعه را از از دست دادن شغل به دلیل فناوری آشکار کرد. در این مورد، هیچ کارمند تمام وقت تحت تأثیر این کاهش شغل قرار نگرفت و سخنگوی گفت که این نشانه این نیست که مستقیماً هوش مصنوعی را جایگزین کارگران خود می کند. بسیاری از کارمندان و پیمانکاران تمام وقت این شرکت ظاهراً از ابزارهای هوش مصنوعی برای انجام وظایف خاصی در کار خود استفاده می کنند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/duolingo-lays-off-contractors-as-it-starts-relying-more-on-ai-060331602.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/duolingo-lays-off-contractors-as-it-starts-relying-more-on-ai-060331602.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *