این تسمه منبع تغذیه Ryobi عالی است اگر ابزار شما مدام باتری آن تمام شود

این تسمه منبع تغذیه Ryobi عالی است اگر ابزار شما مدام باتری آن تمام شود

منبع تغذیه تسمه ۴۰ ولت Ryobi به شما این امکان را می دهد که باتری های اضافی را به راحتی و بدون مزاحمت بر روی شخص خود نگه دارید و به طور کارآمد آن نیرو را مستقیماً به ابزار خود منتقل کنید و شما را به یک دینام راه رفتن تبدیل کنید.

مهار تقویت شده شانه و کمر دارای دو اسلات بسته باتری ۴۰ ولتی در پشت است که می تواند هر بسته از سری باتری های ۴۰ ولت Ryobi را در خود جای دهد. اگر فقط می‌خواهید آن‌ها را حمل کنید، می‌توانید دو باتری را در این شکاف‌ها بچسبانید، اما بخش جالب آن آداپتور ۴۰ ولت است. این آداپتور را می توان به هر ابزار ۴۰ ولتی Ryobi به همان روشی که از بسته باتری استفاده می کنید وصل کرد. این به ابزار شما ظرفیت باتری ترکیبی دو بسته را می دهد و به طور موثر زمان کارکرد آن را دو برابر می کند. سطح برق فعلی شما از طریق یک متر ساده در پشت دوشاخه آداپتور نمایش داده می شود.

به عنوان یک امتیاز، دوشاخه آداپتور کوچکتر و محتاطانه تر از یک بسته باتری معمولی است. باتری‌های ۴۰ ولتی Ryobi کمی در سمت چپ قرار دارند، بنابراین تکان دادن یک ابزار در اطراف با یک ابزار متصل می‌تواند دستان شما را تحت فشار قرار دهد. در مقایسه، دوشاخه آداپتور بسیار سبک تر است و این فشار را کاهش می دهد. این به ویژه در صورتی مفید است که در حال کار با ویبره هستید ابزارهایی مانند برف گیر ریوبی و اره برقی، زیرا وزن کمتر به شما کمک می کند مدت بیشتری کار کنید.

با قیمت ۱۹۹ دلار، این محصول Ryobi یک محصول بی دردسر است. منبع تغذیه تسمه ۴۰ ولت در ویترین فروشگاه آنلاین Ryobi و در خرده فروشان اصلی سخت افزار مانند Home Depot موجود است.


منبع: https://www.slashgear.com/1411927/ryobi-portable-charger-belt/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *