Super Mario Bros. Wonder واقعاً پر از اسرار و شگفتی است

لحظه ای در اوایل بازی Super Mario Wonder وجود دارد که واقعاً من را شگفت زده کرد. با صدای بلند خندیدم. شوکه شدم، تقریباً رسوا شدم. من به یک لوله رسیده بودم، درست است، این قطعات اصلی هر بازی ماریو به اولین حضور سری بازمی گردد. فکر می‌کردم معامله را می‌دانم. برخی از لوله ها فقط یک مانع هستند. اما برخی از آنها توخالی هستند و می توانید برای یافتن مناطق جدید در داخل آنها رها کنید.

این یکی نیست این یکی – زمزمه کن – حرکت کرد. همانطور که به آن رسیدم، باید به آن فشار آورده باشم و لوله روی زمین لیز خورد. می دانم، درست است؟ هنوز دارم از پسش برمیام

Super Mario Wonder چیزهای زیادی از این دست دارد. من نمی توانم آخرین بازی ماریو را به یاد بیاورم که من را به قدری خنداند، یا آخرین بازی ماریو را که مرا وادار به زیر سوال بردن اطلاعات اولیه ماریو کرد، اگر چنین چیزی وجود داشته باشد. ما به قلمرو ۲ بعدی ماریو بازگشته‌ایم – مجموعه‌ای از بازی‌هایی که در چند بازی اخیر، شاید به‌طور غیرمنصفانه‌ای برای بازی کردن چیزها کمی ایمن شهرت پیدا کرده‌اند. اما موضوع این بار اسرار و شگفتی هاست. و خدا، آیا واندر ارائه می دهد. لوله ای که می توانید آن را روی زمین فشار دهید. رحمت.

ایده های جدید بسیار زیادی در اینجا وجود دارد که تقریباً در هر مرحله مانند چاشنی کردن یک کیسه ذرت بوداده تکان داده می شود. در ابتدا ممکن است سخت باشد که یاتاقان خود را بدست آورید. در نهایت متوجه شدم که هدفم به دست نیاورده است. جدا از تشریفات بسیار ساده – سطوح دارای سکه های بنفش جدید در کنار طلا هستند که می توان آنها را برای جوایز جمع کرد، نشان هایی وجود دارد که قفل آنها باز می شود که امکان حرکت خاصی را در هنگام پوشیدن فراهم می کند، مراحل جدید با جمع آوری Wonder Seeds باز می شوند – بازی از شما می خواهد که احساس گم شدن در دریای همیشه در حال تغییر حیله کنید. این کار را انجام می دهد. و کار می کند.

Super Mario Bros. Wonder در عمل.در یوتیوب تماشا کنید

این بدان معناست که وقتی سطحی را بارگذاری می‌کنید، هرگز نمی‌دانید که قرار است چه چیزی به دست آورید. وقتی اخیراً در یک رویداد بازی را انجام دادم، یک چالش نشان بازی کردم که به من اجازه داد تا در یک مرحله عمدتاً عمودی، به سمت دیوار بالا و بالاتر بپرم. سپس سطحی را بازی کردم که در آن یک Skedaddler را تعقیب کردم، یک موجود خنده دار جدید ماریو که از شما فرار می کند در حالی که به پشت روی شانه اش خیره شده بود، با چشمانی درشت و به طرز شگفت انگیزی از تعقیب شما وحشت زده بود. سپس سطحی را بازی کردم که در آن Bulrushes که نوعی ترکیب ماریو رنگ از بوفالو و کرگدن هستند، تا جایی که می توانم بگویم، بازی کردم. شاید کمی شبیه موجودات کرگدن از Super Mario World باشد؟ شاید. اما در اینجا آنها شما را می بینند و شارژ می کنند، که برای ضربه زدن به بلوک های غیرقابل شکست برای رسیدن به مناطق پنهان خوب است، و حتی بهتر است اگر بتوانید به پشت آنها بروید، زیرا می توانید بدون مجازات از سطح عبور کنید.

در نقطه‌ای از این سطح آخر، من رویدادی را به راه انداختم که بولش‌ها را به طور دسته‌جمعی شارژ کرد، تا اینکه گله‌ای بزرگ از آن‌ها به سرعت بالای چشم‌انداز هجوم بردند و همه چیز را در مسیرشان منفجر کردند. من فقط در حال چسبیدن به بالا بودم، در لباس جدید فیل ماریو بازی، و به این فکر می کردم که آیا سرعت این سطح هرگز به حالت عادی باز می گردد. مطمئنم که ده ها کار کوچک خنده دار را که می توانستم اینجا انجام دهم از دست داده ام، اما فکر می کنم نکته همین است. این سطوح گیج کننده ای هستند که برای بازپخش و کاوش مجدد ساخته شده اند. با گذشت زمان و در جستجوی اسرار جدید از گوشه و کنار بیرون می آیید تا زمانی که مطمئن شوید – تقریباً – چیزی باقی نمانده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/super-mario-bros-wonder-really-is-filled-with-secrets-and-surprises

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *