این داک قابل حمل نینتندو سوییچ ۱۷٫۹۷ دلار است

TL;DR: از ۵ دسامبر، این را دریافت کنید ایستگاه اتصال نینتندو سوییچ ۳ در ۱ فقط با ۱۷٫۹۷ دلار – ۲۵ درصد پس انداز خواهید کرد.


لازم نیست همه چیز را در مورد بازی های ویدیویی بدانید فروشگاه هدیه برای یک گیمر. اگر عزیز شما از نینتندو سوییچ استفاده می کند، ممکن است یک داک استیشن جدید را دوست داشته باشد که به اندازه خود کنسول قابل حمل باشد. این یکی شیک است، شبیه به داک اصلی کار می کند و در فروش است. حتی اگر تا ۷ دسامبر سفارش دهید، می توانید مطمئن شوید که به موقع برای تعطیلات می رسد.

ایستگاه docking Nintendo Switch خود را ارتقا دهید

این Nintendo Switch Docking Station یک جایگزین جمع و جور است که بسیار قابل حمل است و آماده سفر است، خواه به یک سفر جاده ای بروید یا فقط به خانه یک دوست بروید. داک از خروجی ویدیو با وضوح بالا پشتیبانی می کند، با سازگاری تا رزولوشن ۴K، اگرچه خود سوئیچ تنها از خروجی ۱۰۸۰p پشتیبانی می کند. عملکرد چند پورت، کابل HDMI، کابل برق، و سایر اتصالات جانبی را در یک هاب منفرد و راحت که می‌تواند در یک جیب، کیف، یا کیف حمل سوئیچ قرار گیرد، یکپارچه می‌کند.

اگرچه برای استفاده با نینتندو سوییچ طراحی شده است، این تنها راه استفاده از این داک استیشن نیست. اگر گوشی شما نیاز به شارژ سریع یا اتصال به مانیتور دارد، سعی کنید آن را به برق وصل کنید.

یک هدیه عالی برای یک گیمر

به یک هدیه کم هزینه برای گیمرها، پیر و جوان نیاز دارید؟

در این فصل تعطیلات، این را دریافت کنید ایستگاه اتصال نینتندو سوییچ ۳ در ۱ برای ۱۷٫۹۷ دلار (۲۴ دلار). این کاهش قیمت در ۱۷ دسامبر به پایان می رسد، اما باید تا ۷ دسامبر سفارش داده شود تا تا کریسمس برسد.

قیمت ها قابل تغییر است

موضوعات
نینتندو سوییچ

برای معاملات Mashable ثبت نام کنید
محصولات و پیشنهادات عالی، روزانه به صندوق پستی شما ارسال می شود.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!


منبع: https://mashable.com/deals/dec-5-nintendo-switch-docking-station

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *