این طرح لو رفته پیکسل فولد ۲ مطمئناً چیزی است

همین هفته متوجه شدیم که گوگل ممکن است برخی ارتقاءهای عمده را برای تاشوی بعدی خود ارائه کند Pixel Fold 2. در گزارشی که به نقل از یک منبع، گوگل آمده است تست Tensor G4 روی دستگاه، به همراه ۱۶ گیگابایت رم. نیازی به گفتن نیست که تبلیغات در حال افزایش است. امروز، با اولین نگاه احتمالی ما به این دستگاه که به صورت آنلاین پست شد، سد در حال تخریب است.

با تشکر از Android Authority، این می تواند Pixel Fold 2 یا حداقل یکی از طرح هایی باشد که Google در حال آزمایش داخلی است. چیزی که بلافاصله متوجه می‌شویم محفظه دوربین است، زیرا به نظر می‌رسد گوگل ممکن است از نوار دوربین فاصله بگیرد و به جای آن طراحی محفظه ۲×۲ را در قسمت پشتی انتخاب کند. این یک دستگاه کاملا مشکی با صفحه نمایش مشکی است، بنابراین فراتر از محفظه دوربین، چیز دیگری برای دیدن وجود ندارد.

این طرح لو رفته پیکسل فولد ۲ مطمئناً چیزی است

یک جنبه ما فکر ما می توانیم از این نشت بفهمیم که دستگاه چقدر نازک است. به نظر می رسد محفظه دوربین کاملاً بیرون زده است، که به این معنی است که خود دستگاه نسبتاً نازک است. ما دیده‌ایم که بسیاری از تاشوها از تولیدکنندگان مختلف با تکامل سخت‌افزار نازک می‌شوند، بنابراین طبیعی است که گوگل نیز از این روند پیروی کند. قبل از اینکه قضاوت واقعی را شروع کنیم، باید منتظر باشیم تا ظاهرهای بیشتری را ببینیم. ما فرض می کنیم هنوز کمی از تولید انبوه فاصله داریم و تا زمانی که به آن نقطه برسیم، همه چیز و همه چیز می تواند تغییر کند. همه آرام می مانند.

در مورد این طرح بالقوه فکر می کنید؟

// Android Authority


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/07/this-might-be-the-pixel-fold-2-and-what-the/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *