گوگل اندروید ۱۴ QPR3 بتا را برای دستگاه های پیکسل منتشر کرد!

تنها یک ماه مانده تا گوگل اندروید ۱۴ QPR2 را به حالت پایدار عرضه کند و همه دستگاه‌های پیکسل که در برنامه بتای اندروید شرکت نمی‌کنند، آن‌ها پیش رفتند و سقوط کردند. اندروید ۱۴ QPR3 بتا ۱ بر ما دوستان من وقت آن است که با جدیدترین نسخه های اندرویدی جدیدتر شوید.

Android 14 QPR3 Beta 1 جدید بلافاصله برای Pixel 5a, 6, 6 Pro, 6a, 7, 7 Pro, 7a, 8, 8 Pro, Pixel Fold و Pixel Tablet در دسترس است.

اندروید ۱۴ QPR3 بتا ۱

تاریخ انتشار: ۷ فوریه ۲۰۲۴
ساخت: AP21.240119.009
پشتیبانی از شبیه ساز: x86 (64 بیتی)، ARM (v8-A)
سطح وصله امنیتی: فوریه ۲۰۲۴
خدمات گوگل پلی: ۲۳٫۵۰٫۱۴

برای دریافت این نسخه اندروید ۱۴ QPR3 بتای ۱، اگر قبلاً در برنامه بتای اندروید ثبت نام کرده اید، باید آن را همین امروز از طریق هوا دریافت کنید. اگر از اندروید ۱۴ QPR2 استفاده می‌کنید، طبق گفته‌ها، از آن به ساخت جدید QPR3 Beta 1 خواهید رفت. این پست Subreddit Android_Beta.

اگر از اندروید ۱۴ QPR2 استفاده می کنید و نکن می‌خواهید به QPR3 بروید، باید از برنامه بتا انصراف دهید (اینجا) بلافاصله. به این ترتیب، زمانی که گوگل آن را در دسامبر منتشر کرد، بیلد پایدار QPR1 را دریافت خواهید کرد.

رفع مشکلات اندروید ۱۴ QPR3

در حال حاضر، گوگل تنها به یک راه حل اشاره می کند و آن به این دلیل است که افرادی مانند من و کسانی که در reddit هستند بسیار آزرده شده و با صدای بلند شکایت کردند. گوگل می گوید آنها “مشکلی را برطرف کردند که در آن Circle to Search برای کاربران بتا در دسترس نبود.” ظاهراً این “ناخواسته” فقط برای کاربران غیربتا منتشر شده است و رفع شده است.

Android 14 QPR3 Beta 1 دانلودها: تصاویر کارخانه | تصاویر OTA

اگر چیزهای جدیدی برای بازی وجود داشته باشد، یافته های خود را به اشتراک خواهیم گذاشت.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/07/google-releases-android-14-qpr3-beta-for-pixel-devices/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *