این لپ تاپ با پردازنده ۶۴ هسته‌ای و گرافیک دسکتاپ RTX 4080 شما را میخکوب می‌کند

به‌گزارش پی‌سی آنلاین، لپ تاپ Yunguai REV-9 علاوه‌بر بهره‌مندی از پردازنده‌های AMD EPYC، از گرافیک کلاس دسکتاپ انویدیا RTX 4080 برخوردار است که باز‌هم، اتفاقی شگفت‌انگیز برای لپ‌تاپ محسوب می‌شود. چنین مشخصاتی باعث عملکرد بسیار قدرتمندی می‌شود؛ اما جنبه‌ای منفی برای لپ‌تاپ مذکور دارد و آن طراحی و ابعاد است.

باتوجه‌به تصاویر منتشر‌شده، این لپ‌تاپ بسیار حجیم‌تر و ضخیم‌تر از لپ‌تاپ‌های معمولی است. وجود CPU و GPU سرور و دسکتاپ در لپ‌تاپ، چیزی نیست که هرروز شاهد آن باشیم و جالب خواهد بود که ببینیم کاربران چه استقبالی از آن می‌کنند.

اندازه‌ی این لپ‌تاپ ۴۲۰ در ۳۲۵ در ۴۶ میلی‌متر است که بسیار بزرگ‌تر از نمونه‌های فعلی بازار است؛ البته با‌توجه‌به مشخصات لپ‌تاپ، دیدن این اعداد تعجبی ندارد.

Yunguai REV-9 با دو گزینه‌ی صفحه‌نمایش ۱۷٫۳ اینچی با وضوح ۲٫۵K و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز یا ۴K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز قابل سفارش است و از ۱۰۰ درصد فضای رنگی sRGB پشتیبانی می‌کند. نمایشگر ۳٫۵ اینچی اختصاصی نیز برای نمایش اطلاعات و پارامترهای مختلف مانند دما در نظر گرفته شده است.

هنوز قیمت لپ تاپ یادشده رسما اعلام نشده است؛ اما یکی از شرکت‌های فناوری در حال سرمایه‌گذاری روی این لپ‌تاپ است؛ بنابراین، شاید در آینده جزئیات بیشتری از آن بشنویم.

قضاوت بر سر قراردادن CPU مخصوص سرور در لپ‌تاپ یا به‌طور‌کلی منطقی بودن یا نبودن ایده‌ی طراحی و ساخت این لپ‌تاپ را باید درنهایت به کاربران و خریداران واگذار کرد.


منبع: https://www.zoomit.ir/laptop/413381-laptop-packs-amd-64-core-cpu-rtx-4080-gpu/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *