Monster Hunter Wilds: حدس و گمان تاریخ انتشار، تریلر، گیم پلی و موارد دیگر

وقت آن است که تیغه های خود را تیز کنید، معجون تهیه کنید و یک وعده غذایی مقوی بخورید زیرا شکار جدیدی در راه است. Monster Hunter Wilds در نشان داده شد جوایز بازی ۲۰۲۳و به نظر می رسد بزرگترین و بدترین ورودی در کل ژانر شکار باشد. از زمانی که سریال به آن ضربه بزرگی زد دنیای شکارچی هیولا، در سراسر جهان طرفدارانی را به خود جلب کرده است. برخی از آخرین ورودی کمی ناامید شدند. ظهور شکارچی هیولا، به این دلیل که برای اولین بار به سوییچ آمد و بعداً به رایانه های شخصی، پلی استیشن و کنسول های ایکس باکس منتقل شد. این بار به نظر نمی رسد کپکام عقب نشینی کند، بنابراین بیایید مسیرها را دنبال کنیم و تمام جزئیات را در مورد Monster Hunter Wilds.

حدس و گمان تاریخ انتشار

Capcom

ما تاریخ مشخصی برای اینکه چه زمانی بتوانید اولین شکار خود را به آنجا بروید، نداریم Monster Hunter Wildsاگرچه می دانیم که در تابستان ۲۰۲۴ خواهد بود.

بستر، زمینه

Capcom

بر خلاف بالا آمدن، Monster Hunter Wilds در زمان عرضه برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری X/S و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. این بار به نظر می رسد متأسفانه صاحبان سوییچ کنار گذاشته خواهند شد.

معاملات پرطرفدار:

تریلرها

تریلر رسمی افشای ما برای Monster Hunter Wilds برخی از محیط های عظیم را با هیولاهای به همان اندازه عظیم در آن به نمایش می گذارد. ما شخصیتی را دنبال می کنیم که در بالای کوه هیولاهای جدید مسابقه می دهد، در حالی که ازدحام هیولاها آنها را در صحرا تعقیب می کنند و دیوار عظیمی از ابرها نزدیک می شود. این باعث ایجاد یک طوفان رعد و برق می شود که فقط بر هرج و مرج بیشتر می افزاید. در مجموع، این یک شوخی بسیار کوتاه است که در آن حدس و گمان زیادی باقی مانده است.

گیم پلی

Capcom

تریلر رونمایی فاقد چیزی بود که بیشتر به آن امیدوار بودند، یعنی شکار واقعی هیولا. در عوض، ما نکاتی را در مورد مکانیک های جدید دریافت می کنیم. مانت‌ها قبلاً در این سری وجود داشته‌اند، اما این مدل جدید با جهش و پرش در اطراف محیط و همچنین سر خوردن، بسیار زیرک‌تر به نظر می‌رسد. با توجه به وسعت جهان، مانت ها احتمالاً بخش مهمی از تجربه شکار شما هستند.

در حالی که مشخص نیست دقیقاً چگونه کار می کند، ما گمان می کنیم که آب و هوای پویا نیز عامل مهمی در پیشرفت شکار شما باشد. طوفان رعد و برقی که در تریلر نمایش داده شد نشان داد که هوا چقدر می تواند مرگبار باشد.

این شکارچی هیولا این سری به خاطر سیستم تسلیحاتی عمیق و پیچیده‌اش شناخته می‌شود، اما در حال حاضر ما ندیده‌ایم که کدام یک باز می‌گردند یا منتظر چه چیز جدیدی هستیم.

پیش سفارش

تابستان ۲۰۲۴ خیلی دور نیست، اما برای آن پیش خرید کنید Monster Hunter Wilds هنوز در دسترس نیستند. هنگامی که تاریخ انتشار مشخصی اعلام شد، نحوه رزرو نسخه خود را به شما اطلاع خواهیم داد.

توصیه های سردبیران







بر خلاف بالا آمدن، Monster Hunter Wilds در زمان عرضه برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری X/S و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. این بار به نظر می رسد متأسفانه صاحبان سوییچ کنار گذاشته خواهند شد.


منبع: https://www.digitaltrends.com/gaming/monster-hunter-wilds-release-date-trailers-gameplay-news-rumors-dlc/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *