این مانیتورهای لپ‌تاپ قابل حمل می‌توانند بهره‌وری شما را در سفر افزایش دهند

این مانیتورهای لپ‌تاپ قابل حمل می‌توانند بهره‌وری شما را در سفر افزایش دهند

مانیتورهای دو صفحه‌نمایش و سه‌صفحه‌ای اسنپ Xebec، دستگاه‌های قابل حمل پلاگین و بازی هستند که می‌توانند به آن متصل شوند. تقریبا هر برند لپ تاپ. آنها را می توان در حالت های پرتره، منظره یا ارائه استفاده کرد، که آنها را به گزینه ای همه کاره برای کارهای مختلف یا نیازهای شخصی شما تبدیل می کند. مانیتورها همچنین دارای پایه پایه داخلی هستند که لپ تاپ شما را در حین اتصال به Snap ثابت و محافظت می کند.

در حالی که برخی از مانیتورهای قابل حمل فاقد بخش عملکرد هستند، این مانیتور چنین نیست، همانطور که در صفحه نمایش قدرتمند ۱۳٫۳ اینچی فول اچ دی که روشنایی آن به ۴۰۰ نیت می رسد، نشان می دهد که حتی اگر در خارج از منزل کار می کنید، دید کاملی به شما می دهد.

طراحی متفکرانه اسنپ یکی از جذاب ترین ویژگی های آن است. این با استفاده از آلومینیوم درجه یک ساخته شده است، بنابراین نه تنها یک اسب کار کارآمد است، بلکه ظاهر خوبی نیز دارد. ساختار مستحکم به این معنی است که می تواند سختی های سفرهای مکرر را بدون ضربه زدن تحمل کند. همچنین دارای قابلیت شارژ عبوری است، به این معنی که می توانید لپ تاپ اصلی خود را در حین شارژ کردن Snap با کابل USB-C شارژ کنید.

اگر می‌خواهید اسنپ را بخرید، باید بین پیکربندی دو صفحه‌نمایش و سه صفحه‌نمایش یکی را انتخاب کنید. انتظار می رود، قیمت دو صفحه نمایش به طور قابل توجهی کمتر از ۵۴۹ دلار است، در حالی که سه صفحه نمایش از ۹۹۹ دلار شروع می شود – هر دو را می توان از طریق خرید Xebec سایت اینترنتی.


منبع: https://www.slashgear.com/1492498/these-portable-laptop-monitors-turn-one-screen-into-three/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *