شیائومی از پنج گوشی جدید با مشخصات دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و شارژ ۱۲۰ واتی رونمایی کرد.

شیائومی با رونمایی از پنج گوشی جدید ردمی نوت، سال را با پرشور آغاز کرده است، به‌ویژه گوشی‌های رده‌بالا در محدوده جدید دارای ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای هستند.

طیف جدید شامل شیائومی Redmi Note 13 Pro Plus 5G، Redmi Note 13 Pro 5G، Redmi Note 13 Pro، Redmi Note 13 5G و Xiaomi Redmi Note 13 است.

همانطور که احتمالاً حدس زدید، از میان آنها، Redmi Note 13 Pro Plus 5G گران‌ترین است. دارای صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ ۱۲۰ هرتز، دارای رتبه IP68 (به این معنی که به اندازه اکثر موارد در برابر آب مقاومت دارد. بهترین گوشی ها) یک چیپست مدیاتک Dimensity 7200 Ultra، تا ۱۲ گیگابایت رم، تا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی، حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۱۲۰ واتی.

تصویر ۱ از ۴

شیائومی از پنج گوشی جدید با مشخصات دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و شارژ ۱۲۰ واتی رونمایی کرد.

شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس ۵G (اعتبار تصویر: شیائومی)
تصویر ۲ از ۴

شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G از پشت

شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو ۵G (اعتبار تصویر: شیائومی)
تصویر ۳ از ۴

شیائومی ردمی نوت 13 پرو از پشت

شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو (اعتبار تصویر: شیائومی)
تصویر ۴ از ۴

شیائومی ردمی نوت 13 در دستان کسی است

شیائومی ردمی نوت ۱۳ (اعتبار تصویر: شیائومی)

این شارژ بسیار سریع است و می‌تواند تنها در ۱۹ دقیقه گوشی را از حالت خالی به ۱۰۰ درصد برساند. این گوشی همچنین دارای یک دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی است.

Redmi Note 13 Pro 5G و Redmi Note 13 Pro شبیه به هم هستند، اما برخی از مشخصات کمی کمتر جذاب هستند. آنها فقط برای یک مورد دارای رتبه IP54 هستند، بنابراین در برابر آب مقاومت کمتری دارند. آنها همچنین فقط شارژ ۶۷ واتی را ارائه می دهند – اگرچه این هنوز هم بسیار سریع است – و ۱۳ Pro 5G دارای باتری کمی بزرگتر از Note 13 Pro Plus 5G با ظرفیت ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعت است.

چیپست‌های آن‌ها نیز متفاوت است، به طوری که Redmi Note 13 Pro 5G دارای Snapdragon 7s Gen 2 است، در حالی که Redmi Note 13 Pro دارای MediaTek Helio G99 Ultra است. دومی از آن گوشی ها نیز دارای صفحه نمایش با وضوح کمی پایین تر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ است.

زیر حرفه ای ها

سپس به Redmi Note 13 5G می رسیم که دارای صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، رتبه IP54، چیپست MediaTek Dimensity 6080، حداکثر ۸ گیگابایت رم، حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۵۰ باتری میلی آمپر ساعتی با شارژ ۳۳ وات و دوربین سه لنزی، با سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در جلو.

در نهایت، Redmi Note 13 وجود دارد که مشابه Note 13 5G است، اما با چیپست Snapdragon 865 و البته بدون ۵G.

اکثر این تلفن‌ها در تاریخ ۱۸ ژانویه در بریتانیا برای خرید مستقیم از mi.com در دسترس خواهند بود و فروشگاه‌های دیگر کمی بعد آن‌ها را دریافت خواهند کرد – اگرچه در حال حاضر تاریخ فروش تایید شده‌ای برای Redmi Note 13 Pro وجود ندارد.

قیمت‌های اولیه از ۱۹۹ پوند (حدود ۲۵۵ دلار / ۳۸۰ دلار استرالیا) برای Redmi Note 13 تا ۴۴۹ پوند (تقریباً ۵۷۰ دلار / ۸۶۰ دلار استرالیا) برای Redmi Note 13 Pro Plus 5G متغیر است، بنابراین حتی مدل برتر نیز قیمتی میان‌رده دارد. برچسب ها ما در حال حاضر جزئیات قیمت یا در دسترس بودن را برای ایالات متحده یا استرالیا نداریم و احتمال این موارد زیاد است بهترین گوشی شیائومی مدعیان به هیچ کدام از این کشورها نمی آیند، زیرا آنها بازارهای اصلی شیائومی نیستند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/xiaomi-phones/xiaomi-unveils-five-new-phones-with-specs-topping-out-at-200mp-cameras-and-120w-charging

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *