این مخمل خواب دار سایک داک به اندازه کودک نوپا برای پیش خرید در دسترس است

یک بار دیگر از فروشگاه آنلاین پوکمون ژاپنی، مخمل خواب دار “به اندازه واقعی” Psyduck در دسترس است.

پیش‌سفارش‌های ۸۰ سانتی‌متری Psyduck که در ژاپن با نام Kodak شناخته می‌شود، اکنون فعال است، اما در ۱۹ فوریه یا هر زمان که فروخته شود – هرکدام که زودتر باشد، بسته می‌شود. انتظار می‌رود که این اسباب‌بازی در اواسط جولای ارسال شود و قیمت آن ۳۰۸۰۰ ین است که حدود ۱۶۵ پوند / ۲۰۷ دلار است.


نگاهی دقیق تر به تکامل بازی های پوکمون.

متأسفانه، پلاسی فقط به صورت داخلی در ژاپن ارسال می‌شود و هنوز هیچ نشانه‌ای از نسخه بزرگ‌تر از آن در فروشگاه‌های آنلاین پوکمون بریتانیا یا ایالات متحده وجود ندارد.

اگر دوستی در ژاپن دارید که بتواند آن را برای شما ارسال کند، اکنون می توانید آن را سفارش دهید، اگرچه احتمالاً باید دوباره همان مبلغ را برای ارسال بین المللی اختصاص دهید. ابعاد جعبه ۶۸ × ۵۹ × ۵۳ سانتی‌متر است (البته پس از پر شدن کامل، ۷۵×۵۷×۸۰ سانتی‌متر است) و وزن آن حدود ۴ کیلوگرم است.

در اخبار مرتبط با پوکمون، طرفداران پوکمون ایالات متحده اکنون باید تا ۷ مارس منتظر بمانند تا Pokémon Horizons: The Series ریبوت شده را در نتفلیکس تماشا کنند..

این تاخیر توسط حساب رسمی پوکمون در X اعلام شد، اگرچه دلیلی برای توقف اضافی ذکر نشده است. این سریال قبلاً قرار بود ماه آینده در ایالات متحده عرضه شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/this-toddler-sized-psyduck-plushie-is-available-to-pre-order-now?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *