این مدعی است که “پیشرفته ترین قلم جهان” است که دست خط را دیجیتالی می کند

استارتاپ هلندی Nuwa ادعا می کند که “پیشرفته ترین قلم جهان” را اختراع کرده است که یادداشت های نوشته شده را دیجیتالی می کند. با دست

این یکی قصد دارد این دستگاه را در ماه مارس عرضه کند. را شرکت مستقر در گرونینگن امروز یک تزریق نقدی جدید به مبلغ ۱٫۵ میلیون یورو برای تقویت توسعه محصول اعلام کرد که از سیستم دوربین داخلی، سنسورهای حرکتی و الگوریتم ها برای گرفتن متن نوشته شده روی کاغذ

مارک توینیر، مدیر عامل Nuwa به TNW گفت: «فقط بنویس و قلم نوا دیجیتالی می شود.

سپس تمام یادداشت ها در برنامه راه اندازی ذخیره می شوند. سپس می توان آنها را سازماندهی، به اشتراک گذاشت و با سایر برنامه ها ادغام کرد.

یکی از ویژگی‌های جذاب یادداشت‌های افزوده است که آیتم‌های متنی غنی مانند تاریخ‌ها، کارهای انجام شده و شماره تلفن‌ها را از یادداشت‌ها استخراج می‌کند. سپس کاربران می توانند داده ها را با تقویم، برنامه کارها یا دفترچه تلفن خود همگام کنند.

این ویژگی با بیش از ۵۰ برنامه از جمله Google Drive، Trello و Evernote یکپارچه شده است. Nuwa آن را با یک دستیار شخصی مقایسه می کند که شما را در بالای برنامه خود قرار می دهد.

این مدعی است که “پیشرفته ترین قلم جهان” است که دست خط را دیجیتالی می کند
نووا قصد دارد قلم توپی را دوباره اختراع کند. اعتبار: نوا

Nuwa این محصول را برای افرادی هدف قرار داده است که هنوز از نوشتن با خودکار و پد لذت می برند.

در حالی که بسیاری از قلم‌های هوشمند رقیب فقط روی صفحه‌نمایش یا سیستم‌های نوشتاری دیجیتال کار می‌کنند، Nuwa قول سازگاری با هر نوع کاغذی را می‌دهد. این محصول همچنین از کارتریج های جوهر معمولی استفاده می کند.

Tuinier گفت: «Neo، Livescribe و Moleskine از کاغذ نقطه‌دار مخصوصی برای تشخیص آنچه کاربر می‌نویسد استفاده می‌کنند، بنابراین شما نیز در خرید کاغذ آن‌ها گیر خواهید کرد. قلم نوا روی هر کاغذی قابل استفاده است.

Nuwa قول می دهد که خودانگیختگی یادداشت برداری دستی را به تصویر بکشد. اعتبار: نوا

یکی از اجزای کلیدی سیستم Nuwa کوچک سازی است. این گجت تنها ۲۸ گرم وزن دارد – تقریباً به اندازه یک دستگاه باتری AA – اما قدرت کافی برای دو ساعت نوشتن مداوم را فراهم می کند.

برای دیجیتالی کردن متن، سیستم از سه دوربین کوچک با سنسورهای ۲mm x 2mm استفاده می کند. سپس تمام داده ها مستقیماً روی دستگاه پردازش می شوند.

توینیر گفت: «گرفتن دست خط از این حسگرها در خود قلم، در حالی که یک خودکار دائماً در حال حرکت است، کار بسیار دشواری برای درست کردن آن است – و ما آن را انجام داده‌ایم».

در مورد جدید منابع مالی، منبع تا حدودی مرموز باقی مانده است. نوا فقط آن را فاش می کند investor یک شرکت کالاهای مصرفی ایالات متحده است که به صورت عمومی معامله می شود و “علاقه مند به کاوش در برنامه های کاربردی دیجیتال برای رفع نیازهای برآورده نشده” مشتریان است.

نووا با ادغام قلم توپی قدیمی با دنیای دیجیتال امیدوار است که بتواند یکی از این نیازها را برطرف کند. دستگاه در حال حاضر است برای پیش سفارش موجود است.


منبع: https://thenextweb.com/news/newa-pen-smart-pen-launch-march

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *