سریال Whodunnit جدید Hulu شبیه Knives Out در یک کشتی تفریحی است

سریال Whodunnit جدید Hulu شبیه Knives Out در یک کشتی تفریحی است

اگر دوست دارید اسرار قتل شما باهوش، بداخلاق و مغزی باشد، هولونمایش جدید می تواند تنها چیزی باشد که آن را پر می کند چاقوها بیرونسوراخ شکل در لیست تماشای شما. مرگ و جزئیات دیگر داستان آشنای قتل آگاتا کریستی را در خانه‌ای دورافتاده می‌گیرد و رهبری را دنبال می‌کند. قتل در قطار سریع السیر شرق با انتقال آن به مکانی مجلل تر: یک کشتی اقیانوس پیما بازسازی شده که در این مورد نازپروردگان به بازی می آیند.

ویولت بین در نقش ایموجین اسکات “باهوش و بی قرار” ایفای نقش می کند که وقتی یکی از مهمانان کشتی کروز کشته می شود، خود را مظنون اصلی می بیند. برای اثبات بی گناهی خود، او باید با مردی که نمی تواند تحمل کند اما اتفاقاً یا حداقل قبلاً بزرگترین کارآگاه جهان بوده است، متحد شود. نام او روفوس کوتسورث است و نقش او را بازی می کند میهنمندی پتینکین. آیا زوج عجیب و غریب می توانند قتل را حل کنند و نام اسکات را قبل از اینکه خیلی دیر شود پاک کنند؟

مرگ و جزئیات دیگر: جزئیات

عنوان اصلی این نمایش بود فرصت های شغلی در قتل و ضرب وشتمکه شاید ایده بهتری از حال و هوای کلی نسبت به عنوان پایانی به دست می دهد: زمانی که برای اولین بار در سال ۲۰۲۲ اعلام شد، برنامه نمایش این سوال را مطرح کرد که “چگونه یک قتل را در دنیای پس از واقعیت حل می کنید؟… همه حاضران در هیئت مدیره هستند؟ چیزی را پنهان می کند، اما آیا یکی از آنها قاتل است؟”

Hulu گروهی سرگرم کننده از جمله لورن پتن از بازیگران را در اینجا جمع آوری کرده است نجیب زاده – اشراف زاده – اصیل زادهراهول کهلی از سقوط خاندان آشرو آنجلا ژو از جهنم روی چرخو مجریان برنامه مایک وایس (روانشناس و استامپ تاون) و هایدی کول مک آدامز (۱۰۰، استامپ تاون).

را استامپ تاون ارتباط در اینجا جذابیت زیادی دارد: درام جنایی که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، کار بزرگی را انجام داد تا رمان گرافیکی را با حس طنز دست نخورده خود به نمایش بگذارد، و بسیاری از نقدهای درخشان نحوه انجام کاری جالب و سرگرم کننده را تحسین کردند. مرزهای شبکه تلویزیونی بسیاری از نقدها به‌ویژه نگارش و شخصیت‌پردازی را ستوده‌اند، که نوید خوبی برای رتبه‌بندی آخرین سریال‌های وایس و مک‌آدامز در میان سریال‌ها است. بهترین نمایش های هولو.

مرگ و جزئیات دیگر از ۱۶ ژانویه ۲۰۲۴ برای پخش در Hulu در دسترس خواهد بود. ما انتظار داریم که به دیزنی پلاس خارج از ایالات متحده در آن تاریخ یا اندکی پس از آن. دو قسمت اول بلافاصله در دسترس خواهد بود و سپس هر سه شنبه یک قسمت جدید تا پایان دو قسمتی در ۵ مارس وجود خواهد داشت.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/hulu/hulus-new-whodunnit-series-looks-like-knives-out-on-a-cruise-ship

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *