این هواپیمای جدید eVTOL می تواند توسط هر کسی حتی بدون مجوز خلبانی پرواز کند

این هواپیمای جدید eVTOL می تواند توسط هر کسی حتی بدون مجوز خلبانی پرواز کند

باتری های فوق سبک دارای ۸ کیلووات ساعت کل ذخیره سازی هستند و بردی در حدود ۲۰ مایل (با ذخیره ۲۰ درصدی)، با سرعت حرکت ۵۵ گره (۶۳ مایل در ساعت)، حداکثر سرعت صعود و فرود ۵۰۰ فریم در دقیقه، و یک رانش استاتیک کامل ۹۶۰ پوند. در مقایسه با ۲۷۰ خودروی الکتریکی، تنها ۲۴۵ وات ساعت در هر مایل مصرف می کند و در صورت استفاده از شارژر ۵۰ آمپری سطح ۲، ۷۵ دقیقه شارژ کامل (از سطح ۲۰ درصد) طول می کشد. اگر به یک پریز دیواری ۱۵ آمپری ۱۲۰ ولتی سطح ۱ وصل شود، بسیار بیشتر طول می کشد (۴٫۵ ساعت).

هدف این شرکت ساخت یک هواپیمای زیبا و در عین حال ساده بود، نه اینکه وارد تجارت خدمات تاکسی هوایی یا ارائه‌دهنده وسایل نقلیه برای خدمات تاکسی هوایی (که یکی از آنها فقط رکورد جدیدی برای طولانی ترین پرواز eVTOL ثبت کرد). با این حال، سادگی آن به این معنی نیست که شما فقط می توانید وارد شوید و بروید، زیرا Pivotal خریداران احتمالی را در جلسات آموزشی دقیق شبیه ساز و پرواز قرار می دهد. اگر پنج سؤال «ساده» در وب‌سایت آن نشانه‌ای باشد، محدودیت‌های مهمی در مورد اینکه چه کسی می‌تواند با آن پرواز کند و کجا می‌تواند پرواز کند، وجود دارد.

اول، شما باید بالای ۱۸ سال سن داشته باشید. به دلیل محدودیت های بدنه هواپیما و سایبان، خلبان باید ارتفاع نشستن بیش از ۳ فوت و ۳ اینچ و قد ایستاده ۶ فوت و ۵ اینچ داشته باشد. و به دلیل نیروی رانش و ذخیره باتری سفینه، خلبان باید کمتر از ۲۲۰ پوند وزن داشته باشد.


منبع: https://www.slashgear.com/1496387/evtol-plane-no-pilot-licenese-to-fly/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *