طبق گزارش ها، جزئیات بیشتری از بازی Death Stranding 2 در ۱۵ روز آینده فاش خواهد شد

کمی بیش از سیزده ماه پس از رونمایی بزرگ، Death Stranding 2 ممکن است خود را برای یک رونمایی بزرگ دیگر آماده کند – با افشای جدیدی که ادعا می کند اطلاعات بیشتری از دنباله هیدئو کوجیما، از جمله عنوان کامل آن، در چند هفته آینده به اشتراک گذاشته خواهد شد.

این طبق گفته افشاکننده فوق‌العاده قابل اعتماد billbil-kun است که، نوشتن در Dealabsادعا می‌کند که بازی Death Stranding 2 طی ۱۵ روز آینده نمایش جدیدی خواهد داشت – احتمالاً در جریان رویداد PlayStation State of Play که در اوایل سال جاری توسط جف گراب همیشه درز کرده است.

Billbil-kun می‌گوید که هنوز در حال بررسی جنبه‌های خاصی از انتشار Death Stranding 2 هستند – از جمله اینکه آیا ممکن است در کنار پلی‌استیشن ۵ برای رایانه‌های شخصی عرضه شود یا خیر – اما می‌گوید که منابع آنها به عنوان کامل بازی Death Stranding 2 – On The Beach اشاره می‌کنند.


تریلر رونمایی از بازی Death Stranding 2.

با توجه به برجستگی سواحل، یا بهتر است بگوییم ساحل، در Death Stranding اصلی – نوعی تجلی برزخ بین زندگی و زندگی پس از مرگ – این یک زیرنویس است که مطمئناً مناسب است، حتی اگر کمی بیشتر از سرعت و تخته موج سواری به گوش برسد. حرکت دره مرطوب بیشتر، چیزی است که من فرض می کنم به آن خواهیم رسید.

آخرین باری که Death Stranding 2 را دیدیم، در زمان آن بود رونمایی رسمی در The Game Awards در دسامبر ۲۰۲۲ – که یک تیزر ۴ دقیقه ای در اختیار ما قرار داد که نشان می دهد لئا سیدوکس بازیگر فرانسوی نقش برجسته ای خواهد داشت. هنوز اطلاعات کمی در مورد این بازی وجود دارد – اگرچه نورمن ریدوس، تروی بیکر، ال فانینگ و شیولی کوتسونا همگی در حال بازی کردن هستند – بنابراین یک رونمایی کامل به خصوص با توجه به ادعاهایی که وجود دارد مدت‌ها مونده است. می تواند امسال بیرون بیاید.


منبع: https://www.eurogamer.net/more-death-stranding-2-details-reportedly-being-revealed-in-next-15-days?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *