این پهپاد دوربین HD را با قیمت ۱۴۹٫۹۹ دلار به فروش می رساند

TL;DR: از ۱۷ دسامبر، دریافت کنید پهپاد دوربین خودکار با هوش مصنوعی AIR NEO فقط با ۱۴۹٫۹۹ دلار — این ۱۰ دلار تخفیف است.


امیدوارید در سال ۲۰۲۴ یک سرگرمی جدید پیدا کنید؟ اگر می‌خواهید زمان بیشتری را در فضای باز بگذرانید، و شاید دیدی کاملاً جدید به خود بدهید، عکاسی با هواپیمای بدون سرنشین راهی عالی برای جذب ویتامین D و دیدن مناظر شگفت‌انگیز است. و اکنون، به لطف قدرت فناوری، پهپادها بیش از هر زمان دیگری از فناوری آگاه هستند – مانند این پهپاد مجهز به هوش مصنوعی.

اگر در دنیای هواپیماهای بدون سرنشین تازه کار هستید، آنها می توانند ترسناک به نظر برسند… و ممکن است فکر کنید قیمت آنها یک دست و یک پا است. اما این پهپاد دوربین خودکار با هوش مصنوعی AIR NEO دارای ویژگی‌هایی است و در حال حاضر با ۱۰ دلار تخفیف از قیمت معمولی ۱۴۹.۹۹ دلار، بدون نیاز به کد کوپنی به فروش می‌رسد.

با AIR NEO پرواز کنید، یک پهپاد مجهز به هوش مصنوعی که می تواند عکاسی شما را به ارتفاعات جدیدی ارتقا دهد…به معنای واقعی کلمه. مجهز به عکس ۱۲ مگاپیکسلی با کیفیت بالا و ظرفیت فیلمبرداری ۱۰۸۰p، وقتی به خانه برگشتید برای همه ماجراهای خود چیزی برای نشان دادن خواهید داشت – تصاویر و ویدیوهای خیره کننده ای که حتی می توانند مستقیماً در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شوند. و استفاده از آن بسیار آسان است، حتی برای کسانی که تازه وارد دنیای عکاسی با هواپیماهای بدون سرنشین شده اند.

این پهپاد مجهز به هوش مصنوعی دارای قابلیت حالت پرواز خودکار است که امکان پرواز نرم و توانایی ضبط محتوا را به صورت کاملاً بدون هندز فراهم می کند. ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی به شما امکان می دهد تا محتوای کافی را مستقیماً روی دستگاه ذخیره کنید و هنگامی که نیاز به شارژ مجدد آن دارید، به لطف رابط USB Type-C، به سرعت پشتیبان گیری می شود. همچنین به راحتی اندازه جیبی و سبک وزن است، بنابراین برای هر ماجراجویی آماده است.

معاملات Mashable

می‌خواهید معاملات دست‌چین‌شده بیشتری را در صندوق ورودی خود داشته باشید؟
برای خبرنامه معاملات روزانه Mashable ثبت نام کنید.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!

سرگرمی جدیدی را در سال ۲۰۲۴ با AIR NEO AI-Powered Autofly™ Camera Droneفقط ۱۴۹٫۹۹ دلار (معادل ۱۵۹٫۹۵ دلار) برای مدت زمان محدود.

StackSocial قیمت ها قابل تغییر است


منبع: https://mashable.com/deals/dec-17-air-neo-autofly-camera-drone

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *