این پیکسل ۹ پرو در عکس‌های واقعی شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد

نمونه اولیه ظاهری پیکسل ۹ پرو در اینترنت راه خود را پیدا کرده است و به ما نگاهی واقعی به گوشی پرچمدار آینده گوگل می دهد. هر ذره ای شگفت انگیز است که امیدوار بودیم باشد، با فرض اینکه شما طراحی شبیه آیفون را دوست داشته باشید، که ما در نشت با آن مقایسه می کنیم.

گفته می شود دستگاه نشان داده شده در اینجا از پیکسل ۹ پرو است، کوچکتر از دو مدل پیکسل ۹ پرو که در اواخر امسال انتظار داریم. همچنین شایعه شده است که گوگل Pixel 9 Pro XL و Pixel 9 را عرضه خواهد کرد. این دستگاه خاص دارای یک صفحه بوت لودر است که نام رمز “caiman” را نشان می دهد که مطابق با آن است. نامی که مدتی است دنبال می کنیم. گمان می رود که پیکسل ۹ پرو XL بزرگتر به عنوان “کومودو” شناخته شود.

در حالی که ما نمی توانیم مشروعیت این دستگاه را تأیید کنیم، مطمئناً با نشت های رندر قبلی مطابقت دارد.

این پیکسل ۹ پرو در عکس‌های واقعی شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد

در تصویر بالا، پیکسل ۹ پرو را در مقابل آیفون ۱۴ پرو مکس، بزرگتر از دو دستگاه آیفون ۱۴ پرو، مشاهده می کنیم. از آنجایی که این مدل کوچکتر Pixel 9 Pro است، باید تصور کنید که Pixel 9 Pro XL در آن زمان بسیار بزرگ خواهد بود. به نظر می‌رسد گوگل ممکن است از نظر اندازه بین و خارج از دستگاه‌های سطح بالای اپل فاصله پیدا کند.

در حالی که دستگاه قطعاً شکلی شبیه به آیفون دارد، نوار دوربین در پشت، همراه با لوگوی “G” از نظر طراحی بسیار پیکسلی است. مطمئناً، شما می‌توانید استدلال کنید که این بسیار شبیه به یک آیفون است، اما من همچنین استدلال می‌کنم که هنوز به همان اندازه پیکسل است که می‌تواند باشد و سبک منحصر به فرد خود را که مطابق با دستگاه‌های پیکسل قبلی است. این فقط یک تکامل مداوم در طراحی است که از زمان پیکسل ۶ دیده ایم.

کناره‌های دستگاه فلزی مسطح را نشان می‌دهد که دارای گرد کردن سخاوتمندانه به لبه‌های آن است که باعث می‌شود در دوره‌های طولانی استفاده راحت‌تر نگهداری شود. برای کسانی که قبل از آیفون ۱۵ پرو از آیفون استفاده می‌کردند، می‌دانید که آیفون‌ها به دلیل لبه‌های چشمگیرشان می‌توانند در کف دست مضر باشند. با آیفون ۱۵ پرو، اپل در نهایت گوشه های آن را گرد کرد و تجربه استفاده از کیس را تا حد زیادی بهبود بخشید. به نظر می رسد گوگل با این طراحی مسطح در جهت درستی از دروازه خارج می شود.

در نهایت، این آخرین عکس را داریم که صفحه بوت لودر را با نام رمز “caiman” که قبلاً ذکر شد نشان می دهد. این صفحه نمایش همچنین ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 ساخته شده توسط Micron و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی سامسونگ را نشان می دهد. افزایش رم به ۱۶ گیگابایت یک امتیاز بزرگ برای کسانی است که به شدت از گوشی های هوشمند خود استفاده می کنند و به منابع بیشتری در طول روز نیاز دارند. با این حال، اگر پایه واقعا ۱۲۸ گیگابایت باشد، گوگل اشتباه می کند. این فقط برای تلفنی که احتمالاً ۷ سال از نرم‌افزار پشتیبانی می‌کند و افراد ممکن است برای سال‌ها و سال‌های آینده به آن دسترسی داشته باشند، کافی نیست.

باز هم، ما هیچ راهی برای بررسی واقعی بودن این نشت نداریم، اما مطمئناً به نظر می رسد. همچنین، آیا واقعاً کسی قبلاً نمونه اولیه پیکسل ۹ پرو خود را رها کرده و شکسته است؟ بله، مرد

// Rozetked


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/19/pixel-9-pro-prototype-leaks-and-looks-as-awesome-as-expected/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *