این گوشی‌های سامسونگ قابلیت جادویی گلکسی S24 را دریافت می‌کنند

سامسونگ امسال گوشی‌های سری گلکسی S24 را با قابلیت‌های نرم‌افزاری جذابی رونمایی کرد. یکی از این قابلیت‌ها، Instant Slow-Mo است که به گفته‌ی سامسونگ برای برخی از گوشی‌های قدیمی این برند نیز ارائه می‌شود.

قابلیت Instant Slow-Mo که به لطف هوش مصنوعی Galaxy AI در پرچم‌داران ۲۰۲۴ سامسونگ دردسترس کاربران قرار گرفت، امکان پخش آهسته‌ی ویدئوهای عادی را فراهم می‌کند.

به گفته‌ی غول کره‌ای، قابلیت Instant Slow-Mo برای انواع گوشی سامسونگ سری گلکسی S23، گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فلیپ ۵ و تبلت سامسونگ سری گلکسی تب S9 عرضه می‌شود.

مقاله‌های مرتبط

سامسونگ برای تقویت عملکرد قابلیت Instant Slow-Mo از ترکیب قدرت پردازنده‌ی مرکزی دستگاه در کنار پردازنده گرافیکی آن استفاده می‌کند. این قابلیت جذاب هوش مصنوعی به زمانی در حدود ۱۶٫۶ ثانیه برای پردازش ویدئو و آماده‌سازی آن برای اجرای آهسته، نیاز دارد.

سامسونگ هنوز جزئیاتی درباره زمان انتشار Instant Slow-Mo برای دستگاه‌های ذکرشده ارائه نکرده است؛ اما احتمالاً این قابلیت به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی رابط کاربری One UI 6.1 که در ماه مارس (اسفند و فروردین) برای دستگاه‌های قدیمی سامسونگ منتشر می‌شود، ارائه خواهد شد.


منبع: https://www.zoomit.ir/mobile/416708-galaxy-s24-instant-slow-mo-older-phones/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *