این گوشی ارزان، شیائومی را به دردسر می‌اندازد!

طبق بیانیه‌ی جدید وان پلاس، گوشی‌های پرچمدار وان پلاس ۱۲ و وان پلاس ۱۲R، در ۲۳ ژانویه (۳ بهمن) ساعت ۱۷:۳۰ به‌وقت تهران برای بازارهای جهانی رونمایی خواهند شد.

بسیاری از کاربران انتظار رونمایی از گوشی‌های پرچمدار جدید وان پلاس را در نمایشگاه CES 2024 داشتند؛ اما این گوشی‌ها در مراسمی جدا از CES به‌نمایش در می‌آیند.

وان پلاس برای اولین بار تمرکز خود را برای عرضه‌ی وان پلاس ۱۲R در بازارهایی غیر از بازار چین و هند گذاشته است.

وان پلاس ۱۲ در چهاردهم آذر با قیمت ۶۰۵ دلار برای بازار چین رونمایی شد و در ۳ بهمن، این گوشی همراه با نسخه‌ی مقرون‌به‌صرفه‌تر بار دیگر رونمایی خواهد شد. چینی‌ها پیش‌تر وان پلاس ۱۲R را رونمایی نکرده‌اند.

وان پلاس ۱۲ به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ همراه با حداکثر رم ۲۴ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی مجهز است و با باتری ۵٬۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی و نمایشگر خیره کننده‌ی ۶٫۸۲ اینچی با وضح ۳٬۱۶۸ در ۱٬۴۴۰ پیکسل (+QHD) و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی روانه‌ی بازار شده است.

مقاله‌های مرتبط

انتظار می‌رود وان پلاس در ۱۲R از پردازنده‌ی پرچمدار سال پیش کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده کند. احتمالاً نسخه‌ی مقرون‌به‌صرفه‌ی وان پلاس ۱۲ به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی و دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو مجهز شود.

اطلاعاتی از قیمت گوشی وان پلاس ۱۲ و وان پلاس ۱۲R در دسترس نیست اما انتظار می‌رود قیمت گوشی جدید وان پلاس تفاوت زیادی با قیمت نسخه‌ی چین آن نداشته باشد. قیمت پایه‌ی وان‌ پلاس ۱۲ در چین ۴٬۲۹۹ یوان (۶۰۵ دلار) است.


منبع: https://www.zoomit.ir/mobile/413348-oneplus-12-12r-launch-date/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *