فیلد OP-1 Teenage Engineering به تازگی دارای یک اثر خردکننده بسیار خوب است

میدان OP-1 مهندس نوجوان سینت سایزر/groovebox/thingamajig به تازگی یک به روز رسانی نسبتاً قابل توجه سیستم دریافت کردم. نسخه نرم افزار ۱٫۵٫۰ یک اثر سرگرم کننده جدید به ارمغان می آورد به ساز و یک ویژگی طولانی درخواست شده است.

ابتدا یک افکت جدید به نام ترمینال وجود دارد. این کمی سنگ شکن است و در نهایت باعث ایجاد اعوجاج در سینت سایزر می شود. میدان OP-1 و خواهر و برادر کم‌توان آن همیشه به‌خاطر افکت‌های ستاره‌ای شناخته شده‌اند، اما این ابزارها هرگز سنگ شکن یا هیچ روش واقعی برای افزودن رنگ از طریق اعوجاج نداشتند. به‌عنوان یک بازیکن مشتاق، نمی‌توانم به شما بگویم که چند بار مجبور شده‌ام از راه‌حل‌هایی برای جعل اوردایو و اعوجاج استفاده کنم.

کار با آن به اندازه کافی ساده به نظر می رسد، با زیبایی شناسی که یک کامپیوتر قدیمی را به یاد می آورد. شما باید بتوانید از این ابزار برای اعوجاج ملایم و مخدوش کردن صدا استفاده کنید. مانند تمام افکت های OP-1، چهار پارامتر برای کمانچه وجود دارد.

این به روز رسانی همچنین راه بسیار آسان تری را برای پرش یا ادغام آهنگ ها به ارمغان می آورد. Teenage Engineering آن را «افت ادغام نوار» می‌نامد و این ابزار شامل میانبری است که به طور خودکار تمام صدای آهنگ‌های کپی‌شده را در یک آهنگ ترکیب می‌کند، بنابراین می‌توانید آن را رها کنید و به ساخت آهنگ ادامه دهید. همیشه می‌توانستید مسیرهای OP-1 و Field را بچرخانید، اما به غواصی در منو و زمان بسیار بیشتری نیاز داشت.

Teenage Engineering همیشه در مورد پشتیبانی از خط OP-1 خوب عمل کرده است. اوایل سال جاری یک Vocoder را برای Field حذف کرد و چندین به روز رسانی سیستم را برای OP-1 اصلی در گذشته نزدیک منتشر کرد، و این چیزی در سال ۲۰۱۱ منتشر شد. اوباما هنوز در دوره دوم ریاست جمهوری خود نبود.

این شرکت یک ماه شلوغ را پشت سر گذاشته است. با راه‌اندازی غافلگیرکننده اینترنت، ابزار موسیقی را به آتش کشید نمونه گیر EP-133 و دقیقا برعکس عمل کرد با هر چه این است به‌روزرسانی جدید OP-1 Field اکنون در دسترس است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/teenage-engineerings-op-1-field-just-got-a-nifty-bit-crusher-effect-185232932.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/teenage-engineerings-op-1-field-just-got-a-nifty-bit-crusher-effect-185232932.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *