این گوشی ۲۰۲۴ برای خرید است

ما در سال ۲۰۲۴ به صدر چرخه سالانه بازگشته‌ایم، به این معنی که دستگاه‌های Samsung Galaxy جدید برای بازی داریم. به طور مناسب، این سری گلکسی S24 است و ما در داخل آن را داریم گلکسی اس ۲۴ اولترا. خامه یک محصول. قطعه مقاومت. گل سرسبد.

برای گوشی های سامسونگ، Ultra همه چیز را دارد. این قلم S Pen، بهترین مشخصات، همه چیزهای جدید هوش مصنوعی، و هر چیز دیگری که سامسونگ برای قرار دادن در گوشی هوشمند مهم می‌داند، دارد. اکنون با از بین رفتن LG Mobile، عادلانه است که خط Ultra سامسونگ را جدید بدانیم چیزها تلفن؟ این به معنای بی احترامی نیست، این فقط حقیقت است. IYKYK. به هر حال، من از اوایل هفته گذشته گوشی را در اختیار داشتم و نظرات زیادی در مورد آن داشتم که اکثر آنها همانطور که به زودی خواهید خواند بسیار مثبت هستند. بیایید به آن برسیم.

در اینجا بررسی Galaxy S24 Ultra ما است!

این گوشی ۲۰۲۴ برای خرید است

آنچه که من دوست دارم

مشخصات – برای کسانی که بر اساس برگه مشخصات خرید می‌کنند، گوشی‌های زیادی وجود ندارد که با گلکسی اس ۲۴ اولترا رقابت کنند، بدون اینکه صدایی کارتونی داشته باشند. از صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی QHD+ Dynamic AMOLED 2X با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز گرفته تا جدیدترین چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ با ۱۲ گیگابایت رم، این گوشی دقیقاً همان چیزی را دارد که برای عملکرد فوق العاده خوب نیاز دارد، بدون اینکه به نظر سخت تلاش کند. اکنون شرکت‌هایی را می‌بینید که ۲۴ گیگابایت رم و سایر مشخصات وحشیانه را در گوشی‌های اندرویدی پرتاب می‌کنند، و صادقانه بگوییم، آیا حتی لازم است؟ شاید روزی به آن نیاز باشد، اما با توجه به تجربه‌ام، نمی‌توانم تصور کنم که در سال ۲۰۲۴ به چیزی بیشتر از آنچه که این گوشی در حال حاضر ارائه می‌دهد نیاز داشته باشم.

از دیگر مشخصات قابل توجه می توان به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی (شارژ سیمی ۴۵ واتی)، راه اندازی دوربین چهارگانه پشتی که توسط سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی و لنز زوم اپتیکال ۵ برابر برجسته شده است، رتبه IP68، فضای ذخیره سازی تا ۱ ترابایت و البته آخرین نسخه One UI بر روی آن اشاره کرد. بالای اندروید ۱۴٫ می توانید کل جدول مشخصات را مشاهده کنید اینجا. برای من، این گوشی واقعاً چیزی را از دست نمی دهد، شاید علاوه بر افزایش سرعت شارژ. من می‌توانم کسی را ببینم که از نداشتن جک هدفون یا حافظه قابل افزایش شکایت دارد، اما در واقع، این گوشی با تمام مشخصاتی که شما نیاز دارید ارائه می‌شود.

سخت افزار – در دست من، این بهترین سخت افزار سامسونگ است که لمس کرده ام. به دلیل بزرگ‌تر بودن، تعادل فوق‌العاده خوبی دارد که برای این تلفن‌های بلند مهم است. سامسونگ امسال یک قاب تیتانیومی عرضه کرد، اما اگر به من نگفته بودند، اینطور نیست که کسی به راحتی تفاوت را تشخیص دهد. می‌توان استدلال کرد که خط Ultra از نظر طراحی در چند سال گذشته تغییر چندانی نکرده است، و تا حدی من موافقم، اما تغییراتی که سامسونگ ایجاد می‌کند، بسیار پیشرفت کرده است.

در نهایت، با استفاده از جدیدترین دستگاه‌های Note و Ultra، این S24 Ultra ظاهر و باکیفیت‌ترین دستگاه را دارد. سامسونگ لبه های منحنی را که مردم شروع به شکایت کرده بودند حذف کرد و حتی موتور ویبره نسبت به سال های گذشته بسیار بهتر است. صادقانه بگویم، این به راحتی بهترین سخت افزار سامسونگ تا به امروز است.

نمایش دادن – گلکسی اس ۲۴ اولترا دارای ویژگی های زرق و برق دار، رنگارنگ و فوق العاده روشن است تخت نمایش دادن. من قبلاً در مورد صفحه نمایش تخت صحبت کرده ام که می توانید در مورد اینجا بخوانید (TL;DR: من آن را دوست دارم). بزرگترین پیشرفت کلی برای نمایشگر، حداکثر روشنایی است. در سال گذشته، S23 Ultra با ۱۷۵۰ نیت بالاتر بود. S24 Ultra دارای برچسب ۲۶۰۰ نیت است که در هنگام مشاهده گوشی در شرایط روشن یک امتیاز بزرگ است. مثل همیشه، پرچمدار جدید سامسونگ دارای سطوح بالایی از اشباع رنگ و کنتراست است. ویدیوها و عکس‌ها کاملاً با Super HDR پخش می‌شوند و به لطف کارهایی که سامسونگ با برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی انتخاب کرده است، می‌توانید از خلاقیت‌های Super HDR خود در برنامه‌های گالری اصلی خود لذت ببرید.

طبق معمول در دستگاه های سامسونگ، تنظیمات زیادی برای بازی به طور خاص برای نمایشگر در این دستگاه وجود دارد. می‌توانید روشن/خاموش کردن Adaptive Brightness را روشن/خاموش کنید، اما شاید برای اولین بار، من خودم این کار را نکردم. این گوشی در تشخیص نور محیط و تنظیم روشنایی نمایشگر به درستی بسیار خوب بود. من به همه توصیه می کنم آن را در این دستگاه امتحان کنند. همچنین تنظیماتی برای یکنواختی حرکت (که نرخ فریم افزایش یافته شماست)، محافظ راحتی چشم (نور آبی) و حالت صفحه نمایش را خواهید یافت. هنگام بازی با حالت صفحه، کاربران می توانند بین Vivid و Natural یکی را انتخاب کنند. اگر Vivid را انتخاب کنید، اشباع عمیق تر و کنتراست بیشتری خواهید داشت، به علاوه می توانید تعادل رنگ سفید را به صورت دستی تنظیم کنید. با این حال، طبیعی نیز جای خود را دارد. این برای کسانی است که ممکن است فکر کنند پنل های سامسونگ تقریباً رنگارنگ هستند و تنظیمات طبیعی کمی واقعی تر به نظر می رسد.

باتری – امیدوارم شما آن را از دست ندهید، اما من اخیرا گلکسی اس ۲۴ اولترا را سلطان باتری جدید من نامید. اکنون بیش از یک هفته است که دستگاه را در اختیار دارم، می‌توانم تأیید کنم که این تلفن Pixel 8 Pro من را از آب بیرون می‌کشد. من می‌توانم ساعت‌ها بازی‌های تلفن همراهم را انجام دهم، ویدیوهای TikTok، ویدیوهای YouTube را تماشا کنم، از قلم S برای یادداشت‌برداری استفاده کنم، به‌علاوه چیزهای زیادی دیگر و آب میوه‌ای باقی مانده است. بسیار چشمگیر بوده است. روز معمولی من از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ شب بوده است. من به طور متوسط ​​۵ ساعت از صفحه نمایش استفاده می کنم و با ۳۰ تا ۴۰ درصد عمر باتری به رختخواب می روم. اینها اعدادی هستند که فکر نمی کنم قبلا ندیده باشم.

نتایج همه افراد متفاوت خواهد بود زیرا همه ما به طور متفاوتی از تلفن هایمان استفاده می کنیم. به عنوان مثال، من تقریباً همیشه وای فای دارم، چه در خانه، چه در باشگاه یا ایستگاه. هر جا میرم وای فای هست برای دیگرانی که دائماً از وای فای استفاده نمی کنند، اگر عمر باتری شما کاملاً خوب نباشد، منطقی است. کاش دقیقا می دانستم چرا عمر باتری اینقدر خوب است. آیا واقعاً اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و کاری است که کوالکام انجام داده است؟ آیا اندروید ۱۴ کمک کننده است؟ صرف نظر از دلیل، امیدوارم همینطور باقی بماند و به روز رسانی های بعدی به طور تصادفی چیزی را که می بینم از بین نبرند.

یکی از بیف های کوچک من با سامسونگ و به طور کلی گوگل سرعت شارژ است. گفته می‌شود که این تلفن دارای حداکثر توان سیمی ۴۵ وات است که بسیار سریع است و برای ۶۵ درصد در ۳۰ دقیقه به اندازه کافی خوب است، اما سازندگان تلفن دیگری نیز با سرعت شارژ ۱۰۰ وات پلاس وجود دارند. سامسونگ احتمالاً این سرعت‌های «آهسته‌تر» را برای کمک به جلوگیری از تخریب باتری انتخاب می‌کند، اما با این حال، من می‌توانم آن را در لیست علاقه‌مندی‌هایم داشته باشم، اینطور نیست؟

دوربین – کسانی که از Galaxy S23 Ultra می آیند، شما با این سیستم دوربین بسیار آشنا خواهید بود. به سختی چیزی متفاوت از دیدگاه سخت افزاری وجود دارد. برای کسانی که تازه کار می کنند، به تجربه دوربین استثنایی خوش آمدید. چهار دوربین وجود دارد: ۲۰۰ مگاپیکسل عریض، ۱۲ مگاپیکسل فوق عریض، ۵۰ مگاپیکسل تله فوتو با زوم اپتیکال ۵ برابر و تله فوتو ۱۰ مگاپیکسل با زوم اپتیکال ۳ برابر. دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی نسبت به سال گذشته چند به‌روزرسانی دریافت کرد، به‌علاوه زوم اپتیکال ۵ برابری کاملاً جدید است. این تلفن همچنین دارای زوم فضایی ۱۰۰ برابری است که برای کارآگاهان خصوصی در بین ما عالی است.

با استفاده از S23 Ultra در سال گذشته، من این دوربین را دقیقاً مطابق با دوربین آن به عنوان شخصی می‌دانم که بیشتر اشاره می‌کند و کلیک می‌کند. زوم اپتیکال ۵ برابری اضافه شده برای عکس‌های خاصی که ممکن است نیاز داشته باشید بسیار مفید است، اما اگر اصلاً با دوربین‌های سامسونگ آشنا هستید، هیچ چیز دیوانه‌کننده‌ای را در اینجا نمی‌بینید مگر اینکه واقعاً جستجو کنید.

سامسونگ در رویداد اعلامی خود جزئیات زیادی از مواردی را که ممکن است در نظر گرفته شود برای بازاریابی بی‌معنی در نظر گرفته شود، توضیح داد، اما برای اطمینان از اینکه هنگام خرید این گوشی کاملاً مطلع هستید، باید بدانید که چه چیزی داخل آن است. S24 Ultra دارای موتور ProVisual جدید سامسونگ است که مجموعه ای از ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای بهبود تجربه خلاقیت در دستگاه طراحی شده است. ویژگی‌ها عبارتند از AI Zoom برای Space Zoom (شفافیت بیشتر برای نتایج نهایی)، سیستم آگاهی از اشیا برای Super HDR، و همچنین تولید فریم هوش مصنوعی برای Instant Slow-mo. شفافیت کامل، وقتی برای اولین بار نسخه نمایشی Instant Slow-mo را دیدم، بسیار متحیر شدم. اکنون هر ویدیویی که می‌گیرید می‌تواند به حرکت آهسته تبدیل شود، صرف نظر از اینکه با چه نرخ فریمی گرفته شده است، زیرا سامسونگ از هوش مصنوعی برای تولید فریم‌های پرکننده استفاده می‌کند. این خیلی شگفت انگیز است، درست است؟

برای عکاسی در شرایط کم نور، سامسونگ OIS وسیع تری (تثبیت کننده تصویر) را در نظر گرفته است و دوربین اکنون پیکسل های ۱٫۴ میکرومتری را ثبت می کند که در مقایسه با مدل قبلی ۶۰ درصد بزرگتر است. این بدان معناست که نور بیشتری وارد می‌شود و تثبیت‌کننده از لرزش و تار شدن عکس‌های شما در زمانی که شاتر مجبور است برای مدت طولانی‌تری به دلیل روشنایی باز بماند، جلوگیری می‌کند. با تمام این موارد، من هنوز تفاوت زیادی بین این و S23 Ultra سال گذشته از نظر نتایج خالص تجربه نکردم. نمی‌توانم بگویم عکس‌ها بهتر هستند، اما چیزهای هوش مصنوعی و عملکرد بهبود یافته در نور کم خوب هستند. مطمئناً هیچ عکسی وجود ندارد که نتوانید در این دستگاه بگیرید، عمدتاً به این دلیل که سیستم با همه این دوربین‌ها و گزینه‌های تنظیمات بسیار متنوع است. اگر در سفر هستید، قطعا یکی از دوربین هایی است که دوست دارید در جیب خود داشته باشید.

در زیر نمونه های دوربین، تغییر اندازه اما دست نخورده وجود دارد.

تست های بزرگنمایی (بالا، پایین)

تست جزئیات ۱۲ مگاپیکسل در مقابل ۵۰ مگاپیکسل (در زیر)

نرم افزار و هوش مصنوعی گلکسی – Galaxy S24 Ultra در اندروید ۱۴ با One UI 6.1 در بالا راه اندازی می شود. ویژگی بزرگ این گوشی در سمت نرم افزار Galaxy AI است، مجموعه ای از ویژگی های مجهز به هوش مصنوعی که در برنامه های بومی سامسونگ خواهید یافت. هوش مصنوعی را در برنامه تلفن، صفحه کلید سامسونگ، یادداشت ها، ضبط صدا، اینترنت، گالری (ویرایشگر عکس) و بخش تصاویر پس زمینه پیدا خواهید کرد. بیشتر هوش مصنوعی کاری است که گوگل با Gemini Nano، مدل کارآمد هوش مصنوعی آن برای اجرا در گوشی های هوشمند، دیده ایم.

علاوه بر این، ترکیبی از ویژگی‌های هوش مصنوعی وجود دارد که توسط تلفن و نیروی ابری تامین می‌شود. بسیاری از کارهای سنگین مانند هوش مصنوعی مولد و ویژگی‌های ویرایش عکس، توسط ابر تامین می‌شوند. در منوی تنظیمات برای هوش مصنوعی، به سختی می‌توانید انتخاب کنید که آیا می‌خواهید همه داده‌ها در دستگاه شما پردازش شوند و نه از ابر کمک بگیرید. این نتایج کمتر از حد مطلوب را ارائه می دهد، اما برای افراد حریم خصوصی در اینجا، این نکته قابل توجه است.

حالا بیایید با استفاده از این ویژگی ها را پوشش دهیم. ویژگی هایی مانند Circle to Search بسیار زیبا و شهودی هستند و در آینده قابل استفاده هستند. همین امر در مورد ویژگی های مولد هوش مصنوعی مانند ویرایش عکس و ایجاد کاغذ دیواری نیز صدق می کند. این چیزها می تواند سرگرم کننده و بسیار مفید باشد. با این حال، فراتر از این ویژگی‌ها، مطمئن نیستم که پس از دوره بررسی، از آنها استفاده کنم. به عنوان مثال، من دائماً با مردم به زبان های دیگر صحبت نمی کنم. اگر این کار را انجام دهید، پس از آن عاشق مترجم و ترجمه زنده در برنامه تلفن خواهید شد. هوش مصنوعی در برنامه صفحه کلید سامسونگ نیز به هیچ وجه انحصاری نیست، زیرا تلفن های پیکسل به ویژگی های ترجمه و سبک نوشتن نیز دسترسی دارند.

با نگاهی به آینده، شکی در ذهن من وجود ندارد که سامسونگ و گوگل به بهبود این ویژگی‌های هوش مصنوعی و معرفی ویژگی‌های جدید ادامه خواهند داد، اما پس از آن، من را به یک مسئله مهم دیگری که شاهد آن هستیم، می‌رسانم. ایده پرداخت برای Galaxy AI. سامسونگ گفته است که استفاده از این ویژگی ها تا پایان سال ۲۰۲۵ رایگان خواهد بود که حدود دو سال استفاده رایگان را در اختیار ما قرار می دهد. ما نمی‌دانیم سامسونگ قصد دارد برای دسترسی به هوش مصنوعی گلکسی چقدر هزینه بپردازد، اما با توجه به اینکه این تلفن خاص با ویژگی‌ها به صورت رایگان عرضه شد و سامسونگ در مورد حذف آن‌ها پس از دو سال خیلی شفاف نبود، ایده آزمایش آزمایشی گلکسی اساساً بتا هوش مصنوعی برای سامسونگ و سپس شرکتی که از ما پول می گیرد زیرا با ما سازگار نیست.

من نمی‌خواهم حدس بزنم که سامسونگ چقدر می‌خواهد کسی را برای Galaxy AI بپردازد، اما می‌دانم که آنها ۱۲۹۹ دلار برای S24 Ultra از مردم دریافت می‌کنند. این پول زیادی است و باید برای باز کردن قفل این ویژگی ها برای عمر دستگاه کافی باشد.

با حرکت از هوش مصنوعی، رابط کاربری One UI به طور کلی در نسخه ۶٫۱ به خوبی بهبود یافته است. من تغییرات زیبایی شناختی در منوی تنظیمات سریع را دوست دارم، که یک تغییر کلی است که در اندروید ۱۴ شاهد آن بودیم. سایر ویژگی‌هایی که ما تمایل داریم در تلفن‌های گلکسی برجسته کنیم، هنوز در اینجا بسیار زیاد هستند، مانند Multi Window سامسونگ (که هنوز هم بهترین است). انواع کنترل‌های حرکتی و ژست‌ها، حالت یک دست، پیام‌رسان دوگانه، و سه مورد برای بازی در داخل Labs: چند پنجره برای همه برنامه‌ها، برنامه‌های حالت تاریک، و تصویر زمینه محیط عکس. اگر قبلا از آن استفاده نکرده اید، عکس های شما را می گیرد و با استفاده از هوش مصنوعی می تواند عکس شما را بر اساس زمان روز و آب و هوا تغییر دهد. مرتب است. یکی از چیزهایی که می توانید هنگام خرید یک گوشی گلکسی تضمین کنید این است که هرگز از ویژگی های نرم افزاری برای بازی با آن خالی نخواهید شد. به همین دلیل است که ویدئوهای نکات و ترفندهای قدیمی ما برای این تلفن ها معمولا بیش از ۳۰ دقیقه طول می کشد.

۷ سال به روز رسانی – چندی پیش، ما به سامسونگ برچسب زدیم پادشاه به‌روزرسانی‌های اندروید. پس از مدتی حضور در تاج و تخت، گوگل وارد عمل شد و شروع به ارائه ۷ سال پشتیبانی از سیستم عامل اندروید برای آخرین تلفن های پیکسل خود کرد، که اکنون سامسونگ رفته و مطابقت دارد. مجموعه گلکسی S24 تنظیم شده است دریافت ۷ سال به روز رسانی، هم ارتقاء امنیتی و هم سیستم عامل. ما مطمئن نیستیم که زمان بندی ۶-۷ سال آینده چگونه به نظر می رسد، زیرا به احتمال زیاد به آن نخواهیم رسید. ماهانه وصله های امنیتی بسیار پایین تر، اما صرف نظر از این، هفت سال پشتیبانی از یک گوشی اندرویدی شگفت انگیز است. و لطفا نظر شما مبنی بر اینکه این حرکت مهم نیست چون هیچکس از گوشی خود در طول ۲-۳ سال استفاده نمی کند مسخره است. دانستن اینکه می‌توانم این گوشی را در سال ۲۰۳۰ روشن کنم و آن را به‌روزرسانی کنم، چیز خوبی به نظر می‌رسد و باید مورد تشویق قرار گیرد.

S Pen – بیشتر مردم می‌دانند که من آنقدرها از S Pen استفاده نمی‌کنم، اما اخیراً به آن نیاز داشتم. در یک جلسه یادداشت برداری می کردم و به لطف سال ها کار انجام شده توسط گوگل و سامسونگ، این یکی از بصری ترین تجربه های S Pen بود که تا به حال داشته ام. من در Google Docs بودم، خودکار را بیرون کشیدم و فوراً توانستم یادداشت‌های دست‌نویس را شروع کنم. کلماتم را خط خطی می کردم، سپس دستگاه به طور خودکار آنها را به شکل تایپ شده تبدیل می کرد. این تا حدی جادویی بود و احتمالاً برای کسانی که مدت ها عاشق S Pen هستند جدید نیست، اما برای من جالب بود.

قلم S این بار هیچ علاقه ای به هوش مصنوعی نداشت، بنابراین چیز جدیدی برای جزئیات برای شما وجود ندارد، اما همچنان وجود دارد و به خوبی کار می کند. شما هنوز عملیات هوایی، فرمان‌های هوایی، نمای هوایی و بسیاری موارد دیگر را دارید. اگر چیزی سامسونگ همچنان منابع خود را برای بهبود تجربه قلم S تخصیص می دهد، بنابراین برای هر کسی که کاملاً قلم کوچک خود را دوست دارد، در Galaxy S24 Ultra بسیار مراقب شما خواهد بود.

اثر انگشت خوان – از Pixel 8 Pro، نمی توانم به شما بگویم که چقدر خوب است که از رختخواب بیرون بیایم، انگشت شست خود را روی صفحه نمایش Galaxy S24 Ultra قرار دهم و نیازی به نگرانی در مورد کور شدن احتمالی توسط یک خواننده اثر انگشت نوری نداشته باشم. این یک موضوع واقعی است که فکر نمی کنم به اندازه کافی مورد توجه قرار گیرد. به جز من ظاهرا. خواننده اولتراسونیک Galaxy S24 Ultra به طرز مضحکی سریع و دقیق است. نمی‌توانم بگویم که کاملاً شب و روز از یک تجربه نوری است، اما مطمئناً بسیار بهتر است و ارزش توجه دارد.

قیمت و در دسترس بودن

آخرین دستگاه پرچمدار سامسونگ تقریباً در هر جایی که تلفن های همراه به فروش می رسد در ایالات متحده موجود است و برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی از ۱۲۹۹ دلار شروع می شود. قیمت برای مدل ۱ ترابایتی به ۱۶۵۹ دلار می رسد. اکنون، هرکسی که قیمت تمام شده یک سامسونگ را می پردازد، کارها را به درستی انجام نمی دهد. در طول دوره پیش‌سفارش (که در زمان این بررسی هنوز فعال است)، می‌توانید حداکثر پس‌انداز را از طریق افزایش ارزش معاملات، اعتبارات فوری، و همچنین ارتقاء فضای ذخیره‌سازی رایگان دریافت کنید. ما همیشه استدلال می‌کنیم که دوره پیش‌سفارش بهترین زمان برای خرید گوشی‌های جدید سامسونگ است، برخلاف گوشی‌های پیکسل که معمولاً بهتر است صبور باشید.

خرید Galaxy S24 Ultra

آلبوم عکس

حکم

طرفداران سامسونگ، این همان گوشی مورد نظر شماست. حتی بحث زیادی هم وجود ندارد. این به راحتی بهترین دستگاه گلکسی اولترا است که سامسونگ تا به حال عرضه کرده است، و اکنون که قرار است تا سال ۲۰۳۰ پشتیبانی دریافت کند، مطمئن نیستم چیز دیگری برای گفتن وجود داشته باشد. سیستم دوربین فوق العاده است، یکی از بهترین نمایشگرهایی را دارد که می توانید بخرید، و عمر باتری فوق العاده است. از هدر دادن زمان خودداری کنید و فقط بروید آن را بخرید.

برای همه کسانی که فوراً همه چیز سامسونگ را نمی‌خرند، می‌توانم ببینم که این تلفن باعث می‌شود چند نفر به این تصمیم فکر کنند. نه به خاطر چیزهای هوش مصنوعی که در گوشی های دیگر قابل انجام است، اما دوربین، نمایشگر و عملکرد روان مطمئناً باعث حسادت بیشتر گوشی های دیگر می شود. من این انتخاب را برای شما انجام نخواهم داد، اما کاملاً معتقدم که هر کسی که این تلفن را بخرد قطعاً از این تجربه لذت خواهد برد.

خرید Galaxy S24 Ultra


منبع: https://www.droid-life.com/2024/01/26/galaxy-s24-ultra-review-such-a-good-phone/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *