ساخت مستند The Last of Us Part 2 هفته آینده می آید

همانطور که The Last of Us Part 2 به لطف آن دوباره در کانون توجه قرار گرفت به تازگی ریمستر PS5 منتشر شده استتوسعه دهنده Naughty Dog تاریخ ورود را برای ساخت مستند قبلی خود اعلام کرده است که از جمعه، ۲ فوریه برای تماشای YouTube در دسترس خواهد بود.

Grounded 2: Making The Last of Us Part 2 (همانطور که از نامش کاملا مشخص است) دنباله مستند اصلی Grounded از Naughty Dog است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و “توسعه سخت و فلسفه منحصر به فرد” اولین بازی The Last of Us را ترسیم کرد. .

این مستند بعدی تقریباً اتفاق نیفتاد. زمانی که همه‌گیری ویروس کرونا در سال ۲۰۲۰ شروع شد، فیلمبرداری مجبور شد پیش از موعد به پایان برسد، اما این فیلم (که به روزهای ابتدایی The Last of Us Part 2 در سال ۲۰۱۶ برمی‌گردد) اکنون دوباره مورد بازبینی قرار گرفته و در یک پشت صحنه ۸۵ دقیقه‌ای مونتاژ شده است. ویژگی کاوش در توسعه دنباله.

Aoife قانون را بر روی حالت بدون بازگشت The Last of Us Part 2 Remastered اجرا می کند.در یوتیوب تماشا کنید

برای جشن گرفتن ورود Grounded 2 به YouTube در جمعه آینده (یک تریلر اینجااما این بازی بسیار اسپویل است، بنابراین با احتیاط ادامه دهید)، Naughty Dog در حال انتشار به‌روزرسانی برای The Last of Us Part 2 Remastered است که شامل پوسته‌های اضافی برای Ellie و Abby است، احتمالاً برای استفاده در بازی اصلی و حالت بقای سرکش بدون بازگشت. حالت

البته بدون بازگشت یکی از چندین ویژگی جدید موجود در The Last of US 2 Remastered است که در کنار حالت‌هایی مانند حالت پخش رایگان گیتار، تراک تفسیری کمپین پشت صحنه، جلوه‌های بصری پیشرفته و موارد دیگر ارائه می‌شود. ریخته گری دیجیتال به نام عرضه اخیر پلی استیشن ۵ یک ریمستر “موفق اما نه محدود کننده”، در حالی که ویکی بلیک، مشارکت کننده Eurogamer نیز چیزهای خوبی برای گفتن در مورد بسته.

او می‌نویسد: «حتی با داستانی به این غم‌انگیز، من به هیچ بهانه‌ای نیاز ندارم تا بتوانم زمان کمی با کیفیت را با یکی از بهترین بازی‌های یک نسل سپری کنم.»


منبع: https://www.eurogamer.net/the-last-of-us-part-2s-making-of-documentary-arrives-on-youtube-next-week?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *