این یکی از ویژگی‌ها قبلاً برای اندروید ۱۵ من Hyped کرده است

سال هاست که سامسونگ داشته است پوشه امن، قابلیتی که به دارندگان دستگاه گلکسی اجازه می دهد تا برنامه های انتخاب شده را در مقابل طرف های خارجی مخفی کرده و از آنها محافظت کنند. این قابلیتی است که بسیاری از دارندگان تلفن های غیر گلکسی آن را می خواستند و در خبر خوشحال کننده ای برای پایان سال ۲۰۲۳، به نظر می رسد که در حال حاضر یک نسخه بومی توسط گوگل برای همه کاربران اندروید در حال ساخت است.

گزارش شده که تماس گرفته شده است فضای خصوصی با اسکرین شات های ساخت نسخه ی نمایشی شناور در اطراف به لطف مشعل رحمان، می بینیم که این ویژگی بسیار شبیه به پوشه امن سامسونگ است. کاربر برنامه‌هایی را که می‌خواهد محافظت کند انتخاب می‌کند، سپس برای دیدن و دسترسی به آن‌ها، باید بیومتریک را بررسی کنید یا یک رمز عبور آماده برای کار داشته باشید.

با توجه به این که این ویژگی هنوز در حال آزمایش است، ما ۱۰۰% مطمئن نیستیم که آیا گوگل برای زمانی که برنامه ها به عنوان خصوصی انتخاب می شوند، به طرح بندی خود پایبند است یا خیر. همانطور که در هدر بالا می بینید، برنامه هایی که برای خصوصی سازی انتخاب شده اند از طریق کشوی برنامه دیده می شوند که به نوعی حس حریم خصوصی را از بین می برد. با این حال، می تواند به سادگی اضافه کردن تنظیماتی برای پنهان کردن برنامه های خصوصی از صفحه برنامه باشد. صرف نظر از این که Google Photos پوشه قفل شده را اضافه کرد، بهتر است باور کنید که افراد شاد زیادی آنجا هستند. من احساس می‌کنم وقتی فضای خصوصی به طور گسترده در دسترس قرار گیرد، همین اتفاق خواهد افتاد.

و در مورد در دسترس بودن، بهترین حدس در حال حاضر اندروید ۱۵ است، با توجه به اینکه این ویژگی از نظر رحمان چقدر کامل به نظر می رسد. مگر اینکه Google یک نسخه سریع را ارائه کند و آن را از طریق Feature Drop به Pixel انحصاری تبدیل کند، باید نسخه بعدی اندروید را مداد کنید تا فضای خصوصی را ارائه دهید.

چه کسی در اینجا آماده است تا برخی از برنامه ها را پنهان کند؟

// پلیس اندروید


منبع: https://www.droid-life.com/2023/12/12/private-space-googles-own-secure-folder-looks-pretty-sweet/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *