Mobvoi سرانجام به‌روزرسانی Wear OS 3 را برای انتخاب ساعت‌ها منتشر کرد

گوگل Wear OS 4 را به عنوان نسخه جدید پلتفرم پوشیدنی خود معرفی کرد در Google I/O در ماه می سال جاری. سپس ساخت را نهایی کردند و اجازه دادند اولین بار در خط گلکسی واچ ۶ سامسونگ ارسال شود در ماه جولای قبل از اینکه سامسونگ به سامسونگ اجازه دهد خطوط گلکسی واچ ۵ و واچ ۴ خود را در چند هفته آینده به روز کند. در ماه اکتبر، گوگل Pixel Watch 2 خود را با سیستم عامل Wear OS 4 و سپس عرضه کرد نسخه اصلی را کمی بعد به روز کرد.

Wear OS 4. همه ساعت‌های بالا دارای Wear OS 4 هستند که جدیدترین نسخه Wear OS است که برای سال ۲۰۲۳ منتشر شده است. این را در نظر داشته باشید که من به اصل این مقاله می‌روم.

Mobvoi امروز اعلام کرد که Wear OS 3 را برای چندین ساعت هوشمند قدیمی TicWatch خود ارسال می کند. دوباره آن را با دقت بخوانید. پوشیدن. سیستم عامل ۳.

برای کسانی که دنیای Mobvoi TicWatch را دنبال کرده‌اند، احتمالاً می‌دانند که پشتیبانی نرم‌افزار Mobvoi پس از عرضه یک ساعت تقریباً بدترین در صنعت است. آن‌ها اغلب ساعت‌های جدید را با تمام مشخصات و نرم‌افزارهای فعلی راه‌اندازی می‌کنند تا بیشتر مشتریان خود را با به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌های جدید از Google دریافت کنند. ساعت‌های قدیمی‌تر به‌روزرسانی می‌شوند.

Wear OS 3 بود در سال ۲۰۲۱ به عنوان نوعی انحصاری برای سامسونگ معرفی شد که دیگر ساعت‌سازان Wear OS تا سال ۲۰۲۲ اجازه انتشار نداشتند. به عنوان نمونه، فسیل، Wear OS را در سال ۲۰۲۲ برای ساعت‌های خود منتشر کرد. گوگل در سال ۲۰۲۱ گفت که Mobvoi’s TicWatch Pro 3، TicWatch Pro 3 Ultra، و TicWatch E3 همگی واجد شرایط هستند و Mobvoi به طور پراکنده در مورد به روز رسانی آنها صحبت کرده است.

در ماه می سال جاری، یک روز قبل از اینکه گوگل Wear OS 4 را معرفی کرد، Mobvoi این را گفت آنها هنوز خیلی روی به‌روزرسانی Wear OS 3 کار می‌کردند. خجالت آور است، بله، اما با در نظر گرفتن تمام این اطلاعات به امروز رسیدیم.

TicWatch Pro 3، TicWatch Pro 3 Ultra و TicWatch E3 واقعاً پس از این مدت زمان این به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند. Mobvoi یک پست کامل در مورد آن دارد آن را با جزئیات در مورد فرآیند، که شامل بازنشانی کارخانه ساعت شما است. اگر هنوز یکی از این ساعت‌ها را دارید، بهتر است آن را بخوانید.

آیا Wear OS 4 را خواهید دید؟ متعجب. یکی خوبه


منبع: https://www.droid-life.com/2023/12/12/mobvoi-wear-os-3-update-ticwatch-pro-3/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *