این ۲۳ معامله جمعه سیاه تا ۱۲۰ دلار در سال در بهترین اشتراک های دیجیتال صرفه جویی می کند

جمعه سیاه ممکن است برای پس انداز پول خوب باشد "چیز" اما زمان بسیار خوبی برای صرفه جویی در موارد کمتر ملموس مانند اشتراک و عضویت است. امسال، بسیاری از خدمات جریان قیمت های خود را افزایش داد، اما ما معاملات پخش جریانی را با تخفیف تا ۸۵ درصد پیدا کردیم که ممکن است بخشی از این افزایش را از بین ببرد. تخفیف در پلتفرم‌های تناسب اندام و یادگیری می‌تواند در سال ۲۰۲۴ به کمی بهبود خود کمک کند. عضویت در رسانه‌ها شما را سرگرم و مطلع خواهد کرد. اکثر فروش ها در Cyber ​​Monday به پایان می رسند، بنابراین اگر چیزی توجه شما را جلب کرد، احتمالاً نباید منتظر بمانید. در اینجا بهترین معاملات اشتراک جمعه سیاه است که می توانیم پیدا کنیم.

معاملات پخش جریانی جمعه سیاه

حداکثر

هولو

طاووس

پارامونت +

فوبو

SlingTV

فیلو

سال

معاملات پلتفرم یادگیری جمعه سیاه

استاد کلاس

سنگ روزتا

فضای سر

فلفل قرمز

معاملات اشتراک تناسب اندام جمعه سیاه

سلام حرکت می کند

معاملات اشتراک رسانه های جمعه سیاه

پلی استیشن پلاس

بسته نرم افزاری فروتن

Libro.fm

پلاس شنیدنی

اپلیکیشن لیبی

۴۰۴ رسانه

جزر و مد

معاملات جمعه سیاه VPN و مدیر رمز عبور

ProtonVPN

CyberGhost

۱ رمز عبور

راهنمای خرید جمعه سیاه شما: همه را ببینید پوشش جمعه سیاه یاهو، اینجا. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری جمعه سیاه. در مورد بیاموزید ترندهای جمعه سیاه در در دانستن. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات جمعه سیاه برای ماشین، گاراژ و خانه شماو پیدا کنید فروش جمعه سیاه برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/black-friday-subscription-deals-save-up-to-120-a-year-on-digital-subscriptions-220021089.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/black-friday-subscription-deals-save-up-to-120-a-year-on-digital-subscriptions-220021089.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *