با قرارداد پخش جریانی عالی Black Friday در Max ثبت نام کردید؟ ابتدا این ۷ نمایش درخشان را تماشا کنید

جمعه سیاه ۲۰۲۳ چندین پیشنهاد عالی برای پخش جریانی ایجاد کرده است – و پخش کننده فوق العاده Max, Warner Bros. Discovery (WBD) از جمله این موارد است. در حال حاضر، شما می توانید با معامله بلک فرایدی غیرقابل چشم پوشی در Max With Ads مشترک شویدکه شما را کمتر از ۳ دلار در ماه بازگرداند

کاهش ۷۰ درصدی از ۹٫۹۹ دلار به ۲٫۹۹ دلار (البته برای شش ماه اول اشتراک شما) یک معامله ظالمانه برای کیفیت مطلق است حداکثرکاتالوگ برگشتی مطمئناً، هر ماه یک بار و هفت بار به قیمت اصلی خود بازخواهد گشت، اما صادقانه بگویم، شما فقط می‌توانید آن را لغو کرده و در تاریخ بعد دوباره اشتراک کنید. با این حال، باید سریع عمل کنید: این قرارداد با زمان محدود تا دوشنبه Cyber ​​(۲۷ نوامبر) اجرا می شود، بنابراین زمان زیادی تا پایان پیشنهاد باقی نمانده است. اگر به دنبال معاملات مشابه این آخر هفته هستید، پیشنهاد ما را بررسی کنید بهترین معاملات پخش جریانی جمعه سیاه راهنما هم

قبلاً وارد شده اید و معامله را گرفته اید؟ یکی از دنیا بهترین خدمات پخش اخیراً در حال اجرا بوده است، و برای برخی از پر صحبت ترین تلویزیون های چند سال اخیر ساخته شده است. با در نظر گرفتن این موضوع، ما هفت مورد را جمع آوری کرده ایم بهترین نمایش مکس برای شروع – و ما حتی نتوانستیم به موفقیت های سر و صدای دیگری مانند آن اشاره کنیم آخرین ما، رضایتو نیلوفر سفیدیک بار برای همیشه ثابت کرد که خط تلویزیونی مکس چقدر قوی است.

با قرارداد پخش جریانی عالی Black Friday در Max ثبت نام کردید؟  ابتدا این ۷ نمایش درخشان را تماشا کنید

حداکثر: بود ۹٫۹۹ دلار اکنون ۲٫۹۹ دلار در ماه برای ۶ ماه اول

برنامه Max’s Ad-Supported را دریافت کنید و به جای ۹٫۹۹ دلار در ماه، فقط ۲٫۹۹ دلار در ماه برای شش ماه اول خود پرداخت کنید. این به شما امکان دسترسی به نسخه های اصلی Max را می دهد خانه اژدها و و درست مثل آنو همچنین فیلم هایی از جمله تپهکامل هری پاتر مجموعه، و مجموعه کاملی از تلویزیون های واقعیت از کاتالوگ Discovery نیز.مشاهده معامله

بازی تاج و تخت

روزهای اولیه از بازی تاج و تخت ساخته شده برای تلویزیون غیرقابل چشم پوشی، با این که سریال های فانتزی بالا در بسیاری از دوره های خود به یک پدیده فرهنگ پاپ تبدیل شده است. متأسفانه، فصل هشتم و آخرین آن چیزهای زیادی را به خود اختصاص داد، اما همچنان به عنوان یک غول پیکر از فضای تلویزیونی معتبر در نظر گرفته می شود که به ایجاد زمینه برای بسیاری از نوع خود کمک کرد.

برگرفته از کتاب‌های «آواز یخ و آتش» نویسنده مشهور جورج آر‌آر مارتین، بازی تاج و تخت چند خانواده نجیب را دنبال می کند که سعی می کنند تاج و تخت آهنین را برای حکومت بر وستروس، دنیای اصلی جهان خیالی، و کسانی که به دنبال استقلال همراه با دیده بان شب هستند، ادعا کنند، یک دستور نظامی که به دنبال محافظت از سرزمین ها در برابر تهدیدات عرفانی است.

دنیایی غنی از سیاست، چرخش های ناگهانی به چپ (به شما بگوییم شوک های فراوانی وجود دارد)، و انبوهی از اجراهای خیره کننده. برخی از شناخته‌شده‌ترین نام‌های این گروه بزرگ عبارتند از: پیتر دینکلیج، لنا هدی، شان بین، کیت هرینگتون، پدرو پاسکال، جیسون موموآ و امیلیا کلارک. بسیاری از آنها در اینجا به شکست بزرگ خود دست یافتند و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید.

وقتی اینجا هستید، ادامه مطلب را بخوانید آخرین پیشنهاد مارتین که هشت بازی تاج و تخت برنامه های اسپین آف در HBO در حال توسعه هستندیا پیدا کردن چرا بازی تاج و تختمجریان برنامه با نمایش جدید خود در نتفلیکس، فانتزی خونین را با فیلم علمی تخیلی شگفت انگیز عوض کردند.. هنگامی که کل سریال را تماشا کردید، رتبه بندی ما را بخوانید بهترین فصل های Game of Thrones.

فصل ها در مکس: ۸

خانه اژدها

نباید از پسر عموی وستروسی خود غافل شد، خانه اژدها به همین ترتیب لذت‌بخش، هیجان‌انگیز و ترسناک است که بیش از همه بر خانواده تارگرین تمرکز دارد.

سریالی پیش درآمد که ۲۰۰ سال قبل از حوادث بازی تاج و تختو ۱۷۲ سال قبل از تولد دنریس تارگرین، از نسل اجدادی شخصیت فوق الذکر در سالهای قبل از جنگ داخلی که منجر به افول اجتناب ناپذیر آن شد، پیروی می کند. بیشتر یک درام دوره ای (اما نه کمتر خشن تر از پیشینش) در همان محیط خارق العاده، شخصیت های خوشنویسی دارد که توسط بازیگران برجسته ای مانند مت اسمیت، اما دارسی، اولیویا کوک و پدی کانسیدین رهبری می شوند (که مسلماً برجسته ترین آنهاست. فصل ۱) در میان بسیاری دیگر. در تعداد اژدها نیز ناامید نمی شود، زیرا جانوران بالدار فلس دار متعددی بر آسمان تسلط دارند.

خانه اژدها فصل ۲ نیز در حال حاضر در حال توسعه است، بنابراین ما به زودی بازگشتی پرشور و خونین به وستروس خواهیم داشت.

فصل ها در مکس: ۱

جانشینی

جانشینی یکی از بزرگ‌ترین و بهترین نمایش‌های چند سال اخیر بوده است، که در فصل چهارم و آخر دراماتیک به اوج خود رسید که فرود را به خوبی به نمایش گذاشت. راستش را بخواهید، سخت است که در مورد اینکه این نمایش چقدر خوب است اغراق کنید، با لفاظی های گزنده، شیلینگ شرکتی، و خنجر زدن خانوادگی که لحظاتی فوق العاده پرتنش و شاداب را ایجاد می کند.

بنابراین، آن را در مورد چیست؟ جانشینی چهار فرزند غول رسانه ای لوگان روی (برایان کاکس)، که همگی برای کنترل امپراتوری وسیع پدرشان پس از اعلام کناره گیری او با هم رقابت می کنند. این یک مطالعه شخصیتی درخشان در مورد افراد فوق ثروتمند با مقدار زیادی خودشیفتگی، تفسیر اجتماعی و بازیگری درجه یک است. با این حال، فقط حرف ما را قبول نکنید: با ۵۲ جایزه (و تعداد بیشتر) زیر کمربند، جانشینی نمایشی است که به سادگی نمی توانید آن را از دست بدهید.

فصل ها در مکس: ۴

بری

یکی از دو مکس فوق العاده این را نشان می دهد، در کنار جانشینیدر سال ۲۰۲۳ به پایان می رسد، بری لیاقت این را ندارد که آنقدر درخشان باشد. و با این حال، این بخش بسیار دست کم گرفته شده از کتابخانه تلویزیونی پخش کننده است.

بیل هدر نقش یک هیتمن را بازی می‌کند – بری عنوان‌دار – که تلاش می‌کند با پیوستن به کلاس بازیگری که توسط Gene Cousineau اثر هنری وینکلر اداره می‌شود، از بازی خارج شود. تنش، زشت، به طرز مضحکی خنده دار است و نگاهی قدرتمند به روان افراد دارد، خواه قاتلان خونسرد باشند یا ستاره های هالیوود در حال ساخت. اوه، و یکی از بهترین آنتاگونیست‌های نسل ما را در NoHo Hank اثر آنتونی کاریگان دارد که هر زمان که ظاهر می‌شود، تهدیدی کمدی ایجاد می‌کند.

با این حال، چیزی که باعث می‌شود این درام جنایی کمدی سیاه ۳۰ دقیقه‌ای بهترین کارایی داشته باشد، بازی هدر در نقش قهرمان عذاب‌کش است که دائماً تلاش می‌کند کار درست را انجام دهد اما اغلب به طور شگفت‌انگیزی با شکست مواجه می‌شود. در اسرع وقت آن را در لیست پیگیری خود بچسبانید.

فصل ها در مکس: ۴

لاشخورها سلطنت می کنند

اضافه شدن دیرهنگام به رتبه های تلویزیونی مکس در سال ۲۰۲۳، لاشخورها سلطنت می کنند در حال حاضر موجی برای تخیل وحشی خود، پیچش های غیرمنتظره و برداشت تازه ای از علمی تخیلی ایجاد کرده است. در واقع، نگاهی گذرا به ۱۰۰% منتقدان عالی و امتیازات تقریباً ۹۷% مخاطبان آن در گوجه فرنگی پوسیده به همان اندازه ثابت می کند، بنابراین این یک سریال است که نمی خواهید از دست بدهید.

این مینی سریال ۱۲ قسمتی که توسط جوزف بنت و چارلز هوتنر ساخته شده است، خدمه باقی مانده یک کشتی باری بین ستاره ای آسیب دیده را دنبال می کند که خود را در سیاره ای بیگانه سرگردان می بینند. در عرض چند دقیقه، در زیبایی نمایش گم می‌شوید، مجذوب عجیب‌وغریب بودن آن می‌شوید، و از خشونت و تصاویر ترسناک آن احساس ناراحتی می‌کنید. از دیدن تعجب نکنید لاشخورها سلطنت می کنند در مورد «بهترین‌های ۲۰۲۳» بسیاری از منتقدان در پایان سال.

فصل ها در مکس: ۱

پرچم ما یعنی مرگ

پرچم ما یعنی مرگ حق ندارد به این خوبی که هست باشد. از این گذشته، این نمایشی است که بر شخصیت واقعی استید بونت، با نام مستعار «دزد دریایی جنتلمن»، که از زندگی آرام خود دور شد تا به یک زندگی ماجراجویانه مبتنی بر اقیانوس بپردازد، می تابد. با این حال، آن را در اولین نمایش خود در آوریل ۲۰۲۲ بر صحنه استریم تسلط یافتکه نشان می دهد چقدر سرگرم کننده و دلگرم کننده است.

جای تعجب نیست که این نمایش مکس بر روی سفرهای دریایی Bonnet در دریاهای آزاد تمرکز دارد، البته با برخی از آزادی های خلاقانه. داستان این مجموعه درام احمقانه در قرن هجدهم اتفاق می‌افتد و ریس داربی را در نقش Bonnet بازی می‌کند که پس از ترک خانواده‌اش، گروهی را گرد هم می‌آورد تا به دنبال زندگی پر از دزدی دریایی باشند.

«پرچم ما به معنای مرگ است» قلب به‌طور شگفت‌آوری بزرگی دارد و نوسان‌های بزرگ داستانی دارد، به‌ویژه تمرکز بر عشقی بین دزد دریایی اصلی ما و خود ریش سیاه (با بازی ثور: عشق و تندرتایکا وایتیتی) به یک اثر عالی. طرفداران اغلب طنز و سبک او را با طنز مقایسه می کنند به فال نیکو این چیزی است که ما باید در مورد آن به توافق برسیم.

فصل ها در مکس: ۲

سوپرانوها

وقتی صحبت از تلویزیون می شود، به دو دوره تقسیم می شود: زمان قبل سوپرانوهاو دوره بعد

این سریال برجسته HBO ثابت کرد که تلویزیون می‌تواند با فیلم رقابت کند و با برخی از جذاب‌ترین شخصیت‌های چند بعدی برای زیبایی صفحه نمایش کوچک مجهز شده است. چیزی بیشتر از تونی سوپرانو، رئیس مافیای کاریزماتیک و در عین حال بی رحم مرحوم جیمز گاندولفینی.

داستان این فیلم در نیوجرسی اتفاق می‌افتد و فراز و نشیب‌های رئیس جنایتکار ایتالیایی-آمریکایی را دنبال می‌کند که در جلسات درمانی یک به یک او مورد بررسی قرار می‌گیرد، و هر قسمت حاوی فلاش بک‌هایی به لحظات کلیدی زندگی تونی و همچنین آن‌هایی است که بیشتر با آن مرتبط است. به او. یک درام خیره کننده و برنده چندین جایزه که راه را برای تلویزیون مدرن و تعداد ظاهرا بی نهایت نمایش با کیفیتی که تا به امروز از آن لذت می بریم هموار کرد. اگر هرگز آن را ندیده اید، سوپرانوها باید در لیست کارهای شما در رتبه اول قرار گیرد.


برای پیشنهادات بیشتر مبتنی بر Max، ما را بخوانید بهترین فیلم های مکس، بهترین فیلم های خانوادگی مکسو بهترین مستندهای مکس راهنماها علاوه بر این، همه چیزهایی را که در مورد آن می دانیم بیابید آخرین ما فصل ۲.


منبع: https://www.techradar.com/streaming/hbo-max/signed-up-for-max-with-its-great-black-friday-streaming-deal-watch-these-7-brilliant-shows-first

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *