این ۵۰ اینچی VIZIO V-Series یک تلویزیون هوشمند عالی برای تعطیلات می‌سازد [Sponsored]

VIZIO

رویدادهای فروش بزرگ مانند جمعه سیاه و هفته سایبری ممکن است به پایان رسیده باشند، اما این بدان معنا نیست که همه معاملات و تخفیف ها متوقف شده اند، به خصوص برای تعطیلات. به عنوان مثال، تلویزیون هوشمند ۵۰ اینچی Vizio V505-J V-Series 4K را در نظر بگیرید. این یک گزینه عالی برای علاقه مندان به محتوا است که Walmart در حال حاضر ۷۱ دلار تخفیف داده است. فقط ۲۴۸ دلار به جای ۳۱۹ دلار این یک پیشنهاد فوق‌العاده برای تلویزیونی با این اندازه است که با عملکرد هوشمند داخلی حتی بهتر شده است، بنابراین می‌توانید فوراً همه فیلم‌ها و برنامه‌های مورد علاقه خود را پخش کنید. کیفیت تصویر حماسی ۴K UHD را همراه با Dolby Vision HDR ارائه می‌کند که باعث افزایش جزئیات و شادابی رنگ‌ها می‌شود. این تلویزیون هوشمند جسورانه روی دیوار اتاق نشیمن شما شگفت انگیز به نظر می رسد.

اکنون ذخیره کنید

چرا باید تلویزیون هوشمند ۵۰ اینچی VIZIO V505-J سری V 4K UHD را بخرید؟

این تلویزیون هوشمند با موتور V-Gaming VIZIO، برای زمان تاخیر ورودی زیر ۱۰ میلی‌ثانیه، نرخ تازه‌سازی متغیر ۴۸ تا ۶۰ فریم در ثانیه در ۴K واقعی و حالت بازی خودکار، برای بازی ساخته شده است.

Dolby Vision HDR، نور پس‌زمینه فول آرایه، تنظیم پیکسل فعال، و پردازنده IQ Active همگی به اوج خود می‌رسند تا کیفیت تصویر برتر و باورنکردنی را ارائه دهند. با پخش جریانی خارجی و پشتیبانی روی پلتفرم، از جمله محتوای رایگان در WatchFree+، راه‌های زیادی برای لذت بردن از محتوای مورد علاقه‌تان وجود دارد. به علاوه، VIZIO V505-J به قابلیت هدفون بلوتوث و همچنین صدای فراگیر به لطف فناوری DTS Virtual:X و Dolby Digital+ مجهز شده است.

از دست نده

طراحی براق و ظریف ThinFrame VIZIO حاشیه ها را به حداقل می رساند و زیبایی نمایش داده شده روی صفحه را برجسته می کند. این طراحی نه تنها محتوا را کاملاً متمرکز می کند، بلکه به شما این امکان را می دهد که با طراحی شیک و مینیمال خود، دکوراسیون و زیبایی منزل خود را به خطر نیندازید.

به طور معمول ۳۱۹ دلار، والمارت تلویزیون هوشمند ۵۰ اینچی VIZIO V-Series V505-J 4K UHD را با قیمت ۲۴۸ دلار ارائه می دهد که ۷۱ دلار صرفه جویی می کند. با نزدیک‌تر شدن به تعطیلات، هیچ زمانی بهتر از امروز وجود ندارد که از تخفیف‌هایی مانند این استفاده کنید تا تجربه سرگرمی‌های خانگی خود را با ارزشی بالا ببرید.

اکنون ذخیره کنید

توصیه های سردبیران







این تلویزیون هوشمند با موتور V-Gaming VIZIO، برای زمان تاخیر ورودی زیر ۱۰ میلی‌ثانیه، نرخ تازه‌سازی متغیر ۴۸ تا ۶۰ فریم در ثانیه در ۴K واقعی و حالت بازی خودکار، برای بازی ساخته شده است.


منبع: https://www.digitaltrends.com/home-theater/vizio-v505j-4k-smart-tv-deal-december-2023/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *