این Pixel Perk است که ما بیشتر از همه دلتنگ آن هستیم

وقتی مردم از من می پرسند چرا باید پیکسل بخرند، خلاصه معمول این است که دوربین یکی از بهترین های موجود در بازار است. چه چیزی کاملاً با بهترین سیستم دوربین برای اندروید جفت می شود؟ فضای ذخیره‌سازی رایگان برای همه عکس‌های شگفت‌انگیز شما، همین است. متاسفانه گوگل این امتیاز شگفت انگیز را از بین برد چند سال پیش. چرا؟ شاید هرگز ندانیم، اما هر چه هزینه Google برای ارائه فضای ذخیره‌سازی رایگان Google Photos با وضوح بالا به طور انحصاری برای دارندگان قدیمی‌تر پیکسل داشت، مطمئناً در صورت اعلام بازگشت آن، می‌توانند آن را با حسن نیت بازگردانند.

همانطور که پیش می‌آید، فقط کسانی که از تلفن‌های قدیمی پیکسل استفاده می‌کنند، فضای ذخیره‌سازی رایگان برای عکس‌ها دریافت می‌کنند، اما وضوح بالایی ندارد. همه اینها فشرده است، که مطمئنم همه می توانیم با جعلی بودن آن موافق باشیم. با بررسی پیکسل ۸ همسرم، او برای ۱۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در حساب Google خود می‌پردازد و در داخل Photos دو گزینه پشتیبان وجود دارد: ذخیره‌سازی ذخیره‌سازی، که در آن تصاویر به ۱۶ مگاپیکسل فشرده می‌شوند و ویدیوها به کیفیت HD یا کیفیت اصلی فشرده می‌شوند، جایی که Google هیچ کاری برای کوچک کردن اندازه انجام نمی‌دهد. یا کیفیت را پایین بیاورند.

حالا اگر من در بخش بازاریابی بودم، کمپین خودش می نویسد، آیا گوگل تصمیم می گیرد فضای ذخیره سازی نامحدود با کیفیت بالا را بازگرداند. گوگل دوربینی با کیفیت بالا با پشتیبان گیری با کیفیت بالا برای تمام عمر دستگاه و فراتر از آن ارائه می کند. این گونه است که ما مردم را به اکوسیستم خود رها می کنیم. حتی اگر آنها به سامسونگ یا اپل بروند، تمام عکس‌ها و داده‌های ویدیویی کاربر در سرویس ما قرار می‌گیرد. و توجه داشته باشید، Google Photos یک سرویس عالی است، بنابراین چیز بدی نیست.

در حالی که ممکن است افراد کمی وجود داشته باشند که از این پیشنهاد استفاده کنند، بالقوه گیگابایت بر روی گیگابایت عکس و ویدیو آپلود کنند، من فرض می‌کنم اکثریت قریب به اتفاق مردم در حال آپلود کردن هستند. طبیعی مقدار داده و بیایید، ما گوگل هستیم، ما به معنای واقعی کلمه اگزابایت داده داریم. بحث اصلی من این است که مزایا بیشتر از معایب است، اما من کسی نیستم که لایحه روشن نگه داشتن چراغ این مراکز داده را ببینم.

می‌توانید با این پست به‌عنوان نوعی PSA نیز رفتار کنید: نه، تلفن‌های Pixel دیگر با فضای ذخیره‌سازی نامحدود Google Photos عرضه نمی‌شوند… و این بد است.

درخواست ویژگی و غرغر کردن.


منبع: https://www.droid-life.com/2023/12/20/bring-back-unlimited-google-photos-storage-for-pixel-owners/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *