ایکس باکس تایید کرد که Visions of Mana به Game Pass نمی آید

ایکس باکس به Eurogamer تایید کرده است که Visions of Mana به Game Pass نخواهد آمد.

در آخر هفته، اشاره‌هایی به انتشار اکشن-RPG آتی Square Enix در Game Pass در روز اول بود. در وب سایت ایکس باکس مشاهده شد. Xbox اکنون تأیید کرده است که این یک خطا بوده است.

سخنگوی مایکروسافت در بیانیه‌ای به Eurogamer می‌گوید: «ما می‌دانیم که Xbox.com دارای زبانی است که نشان می‌دهد Visions of Mana به Xbox Game Pass می‌آید و می‌تواند تأیید کند که این یک خطا بوده است.

“در حالی که ما همیشه کتابخانه را به روز می کنیم و به دنبال راه های جدیدی برای ارائه ارزش و انتخاب به اعضا هستیم، در حال حاضر برنامه ای برای آوردن Visions of Mana به Game Pass نداریم.”

چشم انداز مانا | گیم‌پلی مستقیم ۲۰۲۴ توسعه‌دهنده ایکس‌باکس را آشکار می‌کنددر یوتیوب تماشا کنید

چشم انداز مانا در اخیر برجسته شده است برنامه نویس ایکس باکس مستقیم به عنوان یک افزوده مخفی، با برخی تصور می شود که این به معنای انتشار Game Pass است.

خواهد بود اولین بازی در سری Mana برای بیش از ۱۵ سال و قرار است برای Xbox Series X/S، PC و PlayStation عرضه شود.

طرفداران اسکوئر انیکس امیدوارند که انتشار Visions of Mana بر روی ایکس باکس نشانه ای از عرضه بازی های بیشتری بر روی این کنسول باشد.

به طور خاص، ما از قبل می دانیم که MMORPG بازی Final Fantasy 14 برای ایکس باکس منتشر خواهد شد امسال، همانطور که فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس در فستیوال فن فاینال فانتزی ۱۴ در لاس وگاس اعلام کرد.


منبع: https://www.eurogamer.net/visions-of-mana-not-coming-to-game-pass-xbox-confirms?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *