ایکس باکس یک تیم حفاظت از بازی راه اندازی می کند و “بزرگترین جهش فنی” را برای سیستم نسل بعدی خود می خواهد

ایکس باکس تیم جدیدی را ایجاد کرده است که به حفظ بازی های ویدیویی و سازگاری رو به جلو اختصاص دارد.

که با توجه به Windows Centralکه امروز گزارشی منتشر کرد مبنی بر اینکه سارا باند، رئیس ایکس‌باکس اخیراً به کارکنان ایکس‌باکس نامه نوشته است تا بر تعهد شرکت به توسعه سخت‌افزار – که خبر خوشایند بسیاری از طرفداران ایکس‌باکس خواهد بود – و برنامه‌ای برای «آینده» کتابخانه‌های دیجیتال ایکس‌باکس تاکید کند. برای “بر اساس تاریخچه قوی ایکس باکس در ارائه سازگاری به عقب”.

Newscast: آیا Developer Direct مایکروسافت سال بهتری را برای Xbox به نمایش گذاشت؟در یوتیوب تماشا کنید

باند در ایمیلی که توسط Windows Central مشاهده شد، گفت: «نزدیک به شش ماه از زمانی که ما به عنوان یک سازمان گرد هم آمده ایم، می گذرد. “دستاوردهای جمعی ما در آن بازه زمانی فوق‌العاده است. همه باید از آنچه به دست آورده‌ایم احساس غرور کنند و در مورد فرصت‌های پیش رو هیجان‌زده باشند. ما با سرعت تمام در حال پیشروی در سخت‌افزار نسل بعدی خود هستیم که بر ارائه بزرگترین جهش تکنولوژیکی تا کنون در جهان متمرکز شده است. یک نسل.”

باند همچنین تأیید کرد که ایکس‌باکس «تیم جدیدی را تشکیل داده است که به حفظ بازی‌ها اختصاص دارد، که برای همه ما در ایکس‌باکس و خود صنعت مهم است».

باند و منابعی به Windows Central گفته اند که مایکروسافت ممکن است گفت: “ما در حال ساختن بر تاریخچه قوی خود در ارائه سازگاری به عقب برای بازیکنان خود هستیم و همچنان متعهد هستیم که کتابخانه شگفت انگیز بازی های Xbox را برای نسل های آینده از بازیکنان ارائه دهیم.” چیزهای بیشتری برای به اشتراک گذاشتن عمومی در این مورد دارد، نمایشگاه سالانه Xbox در ماه ژوئن برگزار می شود.

باند گفت: «در زمانی که رشد صنعت بازی در حال کاهش است، رشد ما همچنان ادامه دارد. در ژانویه، این شرکت تقریبا دو هزار کارمند را اخراج کرد در سراسر برندهای Xbox و Activision Blizzard.

در دیگر اخبار با طعم Xbox، اوایل امروز متوجه شدیم که Gears 6 در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد. بر اساس گزارش‌های جدید، شوتر مورد علاقه طرفداران در نمایشگاه ایکس باکس تایید خواهد شد طبق گزارش ها برای آن روز برنامه ریزی شده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/xbox-sets-up-a-game-preservation-team-and-wants-the-biggest-technical-leap-ever-for-its-next-gen-system?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *