هفته آینده درباره The Final Shape بازی Destiny 2 بیشتر بدانید

Bungie آماده است تا نگاهی اجمالی دیگر به بسط بعدی Destiny 2 یعنی The Final Shape به ما بدهد.

با توجه به اینکه Into the Light قرار است در ۹ آوریل برای همه بازیکنان عرضه شود، Bungie اعلام کرده است که در همان روز، میزبان یک جریان پیش‌نمایش گیم‌پلی توسعه‌دهنده برای The Final Shape خواهد بود که شامل «نگاهی از پشت صحنه به گیم‌پلی جدید» می‌شود. “آشکار می کند”.

Destiny 2: The Final Shape | تریلر آشکاردر یوتیوب تماشا کنید

بانجی به طعنه گفت: «در شکل نهایی، نگهبانان شاهد را در قلب رنگ پریده مسافر تعقیب می‌کنند، پیشتازان را جمع می‌کنند و به دنبال پایان دادن به جنگ نور و تاریکی هستند.

تیم همچنین به ما یادآوری کرد که به‌روزرسانی Into the Light یک حالت Onslaught مبتنی بر موج جدید، دو ماموریت عجیب و غریب «تکرارشده» با «رازهای جدید»، بازگشت سلاح‌های «مورد علاقه طرفداران» و فضای اجتماعی جدید Hall of Champions را معرفی می‌کند. .

برای تماشای زنده این اکشن، استودیو را بررسی کنید تکان دادن و یوتیوب حساب در ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر به وقت انگلستان (یعنی ساعت ۹:۳۰ صبح به وقت محلی و ۶:۳۰ بعد از ظهر به وقت CET) سه شنبه آینده.

با پایان دادن به سال ششم بازی، Destiny 2 Into the Light آخرین محتوای منتشر شده قبل از عرضه با تاخیر The Final Shape در اوایل ژوئن است. در دو ماه با اضافه شدن‌های متعدد جدید و زمان‌بندی انتشار، جنبه‌های مختلفی وجود دارد که ارزش دانستن قبل از عرضه Destiny 2 Into the Light را دارد.

در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد آن بدانید تاریخ انتشار، زمان و نقشه راه توسعه Destiny 2 Into the Light.


منبع: https://www.eurogamer.net/find-out-more-about-destiny-2s-the-final-shape-next-week?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *