بازسازی نقشه The Center از Ark: Survival Ascended برای مدت نامحدودی به تاخیر افتاد

استودیو Wildcard، توسعه‌دهنده Ark: Survival Ascended اعلام کرده است که به‌طور نامحدود انتشار نسخه توسعه‌یافته The Center ریمستر بقای دایناسور را تنها چند روز قبل از انتشار برنامه‌ریزی‌شده آن در ۲۸ فوریه به تعویق می‌اندازد.

Ark: Survival Ascended – the بحث برانگیز ریمستر Unreal Engine 5 با قیمت تمام شده بازی Ark: Survival Evolved در سال ۲۰۱۵ – از زمان معرفی آن در سال گذشته با تاخیر مواجه شده است. اول، راه اندازی ریمستر بود جابجا شد از آگوست تا اکتبر – نسخه ای که در نهایت توانست بر روی رایانه شخصی منتشر شود، البته با دریافت نسخه Xbox Series X/S تاخیر لحظه آخری تا اواسط نوامبر و انتشار PS5 هنوز هم دیرتر از راه می‌رسد – در حالی که نسخه‌های بازسازی شده مختلف Ascended که در ابتدا قرار بود در کنار بازی پایه عرضه شوند، اکنون چندین بار کاهش یافته‌اند.

در ژانویه، Wildcard ریمستر توسعه‌دهنده Scorched Earth خود را اعلام کرد که ابتدا تا دسامبر ۲۰۲۳ به تعویق افتاد و سپس به مارس ۲۰۲۴ منتقل شد. اکنون در ماه آوریل منتشر می شوددر حالی که بازسازی‌های نقشه Aberration و Ragnarok آن – که قبلاً تا “Q1 2024” به تعویق افتاده بود – اکنون در مسیر رسیدن به ترتیب در جولای و سپتامبر ۲۰۲۴ قرار داشتند. در میان این همه بازنگری خشمگین نقشه راه، نقطه روشنی وجود داشت در این که نسخه پیشرفته نقشه Ark’s The Center اکنون چند ماه دیگر به Ascended می آید. زودتر از ذکر شده در دسامبر. انتشار مرکز بعداً به ۲۸ فوریه موکول شد، اما یک بار دیگر همه چیز تغییر کرد.


بازسازی نقشه The Center از Ark: Survival Ascended برای مدت نامحدودی به تاخیر افتادARK: Survival Ascended Launch Trailer


تریلر پرتاب Ark: Survival Ascended.

Wildcard در نامه ای نوشت: «ما تصمیم گرفتیم که مرکز را به تعویق بیندازیم، زیرا در مسیر راه اندازی آن با سطح کیفیت مورد نیاز ما قرار نداشت. به روز رسانی انجمن این آخر هفته به اشتراک گذاشته شد. شرکای اختصاصی ما – که در حالی که ما روی زمین سوخته تمرکز می کنیم، روی مرکز کار می کنند – به زمان بیشتری نیاز دارند تا مطمئن شوند که انتظارات ما و شما را برآورده می کند.

استودیو ادامه داد: «ما برای این تغییر در برنامه‌ها متأسفیم، اما می‌دانیم که وقتی مرکز راه‌اندازی شود ارزشش را دارد». اما در حالی که ریمستر The Center اکنون از رادار خارج شده و تاریخ پرتاب اصلاح‌شده‌ای به اشتراک گذاشته نشده است، Wildcard تأیید کرد که همچنان Gigantoraptor – دایناسور جدیدی که در ابتدا قرار بود در کنار ریمستر The Center عرضه شود – را در به‌روزرسانی این چهارشنبه، ۲۸ فوریه منتشر خواهد کرد.

در مورد ریمستر Scorched Earth – که مانند سایر الحاقات جهانی منتشر شده برای نسخه قبلی Ark، برای دارندگان Ascended رایگان خواهد بود – که به نظر می رسد هنوز در راه عرضه در آوریل امسال است. قرار است در کنار DLC جدید بسته ماجراجویی مرزی که شامل لباس‌های الهام گرفته از گاوچران، قطارهای قابل ساخت و «قلعه شناور» Oasisaur می‌شود، وارد شود.

جدا از مشکلات مربوط به تاریخ انتشار، Ark: Survival Ascended هنوز با شکایاتی در مورد عملکرد، اشکالات، خرابی‌ها، مشکلات سرور و تقلب‌هایی دست و پنجه نرم می‌کند که از زمان عرضه ادامه داشته است. اما علیرغم اینکه بدون شک کمی بهم ریختگی فنی، من از آن لذت بردم وقت من با نقشه بازسازی شده The Island است هنگامی که آن را برای چرخش در پایان سال گذشته گرفتم. آیا Wildcard – که در حال حاضر نقشه راه ریمستر توسعه‌یافته و DLC جدید پولی را در دست دارد – می‌تواند توجهی را که شایسته آن است به آن معطوف کند، باید دید.


منبع: https://www.eurogamer.net/ark-survival-ascendeds-the-center-map-remaster-delayed-indefinitely?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *