بازسازی Bloober’s Silent Hill 2 در تریلر مبارزاتی تازه پخش می شود

مدت زیادی است که چیزی مشخص از بازسازی کونامی و تیم توسعه دهنده بلوبر تیم سازنده بازی Silent Hill 2 ندیده‌ایم، اما این پروژه اکنون به عنوان بخشی از آخرین نمایشگاه PlayStation State of Play سونی پخش شده است، این بار با تریلر تمرکز بر مبارزه “بهبود و مدرن” بازی.

شاید مبارزه اولین چیزی نباشد که انتظار دارید مطالب بازاریابی کونامی روی آن تمرکز کند، با توجه به اینکه تا حدودی در فهرست عناصری قرار دارد که Silent Hill 2 اصلی را به چنین تجربه ترسناکی دوست داشتنی تبدیل کرده است، اما انصافاً تریلر آن را نشان می دهد. ۴۰ ثانیه کامل قبل از خاموش کردن پیچ و خم جوی برای حرکت خفاش و تفنگ ساچمه ای به عقب برگردید.

علاوه بر این، دیدن اینکه بازسازی Silent Hill 2 چقدر نزدیک به زیبایی‌شناسی بازی اصلی است، اطمینان‌بخش است و شاید حتی کمی شگفت‌انگیز باشد – مطمئناً به نظر نمی‌رسد که در اینجا به دنبال یک اختراع مجدد تونال رادیکال هستیم.


بازسازی Bloober’s Silent Hill 2 در تریلر مبارزاتی تازه پخش می شودتریلر بازی Silent Hill 2 – Combat Reveal | بازی های PS5


تریلر رونمایی مبارزاتی Silent Hill 2.

متأسفانه، یکی از مواردی که در طول نمایش وضعیت بازی امروز دریافت نکردیم، تاریخ انتشار – یا حتی یک پنجره مبهم – برای Silent Hill 2 است. یک پست وبلاگ پلی استیشن در اوایل سال جاری نشان داد که این بازی با هدف راه اندازی در سال ۲۰۲۴اما تریلر امروز به طور کامل از این سوال طفره می رود و با این اعلامیه به پایان می رسد که نسخه بازسازی شده صرفاً «در حال توسعه برای پلی استیشن ۵» است.

بلوبر در پایان سال گذشته صحبت کرد کار روی بازسازی “به آرامی پیش می رفت”، اما خواستار صبر شد تا کونامی برای اشتراک گذاری بیشتر آماده شود. خوشبختانه، ناشر طرفداران سایلنت هیل را کاملاً بی نیاز نمی کند – فقط اعلام کرده است که یک ورودی اول شخص «معاصر» جدید سایلنت هیل، The Last Message، منتشر خواهد شد. امروز به صورت رایگان برای PS5 منتشر شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/bloobers-silent-hill-2-remake-gets-fresh-airing-in-combat-focused-trailer?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *