بازی‌های رایگان فروشگاه Epic Games هفته آینده عبارتند از The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition

Epic تعداد زیادی از بازی‌های بعدی را که به صورت رایگان در فروشگاه رایانه‌های شخصی خود عرضه می‌شوند، اعلام کرده است، با بازی The Outer Worlds و Thief که از پنجشنبه، ۴ آوریل، بازی رایگان Epic Games Store را دریافت می‌کنند.

The Outer Worlds – RPG طنز آمیز ۲۰۱۹ شرکت Obsidian Entertainment – در قالب Spacer's Choice Edition می آید که اگر ناآشنا باشید، نسخه سال گذشته است. صنوبر همه جانبه. در کنار بازی پایه (“غذای راحتی RPG که هرگز تخیل را نمی کشد”، Eurogamer چگونه است آن را توصیف کرد در زمان انتشار)، شامل پیشرفت‌های بصری مختلف، در کنار The Outer Worlds' Murder on Eridanos و Peril on Gorgon DLC است.

در مورد Thief، ریبوت سال ۲۰۱۴ سری افسانه‌ای مخفی کاری است که متأسفانه کیفیت نسخه‌های قبلی خود را برآورده نکرده است. Eurogamer: “این یک بازی است که مجموع آن کمتر از مجموع قطعات آن است.” نوشت در زمان انتشار آن “غیرقابل انکار، Thief در مقایسه با Dishonored به شدت آسیب می بیند – این پسر عموی منسجم تر، متفکرانه تر و با موفقیت طراحی شده است، که در سایه او گرت و بازی او اکنون در حال فروپاشی هستند.”


بازی‌های رایگان فروشگاه Epic Games هفته آینده عبارتند از The Outer Worlds: Spacer's Choice EditionThe Outer Worlds: Spacer's Choice Edition – تریلر رسمی


تریلر The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition.

با این حال، اگر به بازی‌های رایگان علاقه دارید، هر دو بازی را می‌توانید از پنج‌شنبه آینده، ۴ آوریل، با پول صفر به‌طور دائم به کتابخانه فروشگاه Epic Games شما اضافه کنید. آنها به مدت یک هفته رایگان خواهند بود و پس از آن موارد رایگان جدید جای آنها را خواهند گرفت. و اگر بازی رایگان این هفته را نگرفته اید – metroidvania سالم جزایر – برای انجام این کار تا پنجشنبه آینده فرصت دارید.


منبع: https://www.eurogamer.net/next-weeks-epic-games-store-freebies-include-the-outer-worlds-spacers-choice-edition?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *