بازی‌های رایگان Epic Store هفته آینده شامل Call of the Wild: The Angler است

اپیک از سری جدید بازی‌های رایگان به فروشگاه اپیک گیمز با Call of the Wild: The Angler و Invincible Presents: Atom Eve هر دو از ۲۱ مارس برای دانلود رایگان رونمایی کرد.

با Call of the Wild: The Angler شروع می‌شود، این یک سیم‌کارت ماهیگیری جهان باز از Expansive Worlds، سازنده TheHunter: Call of the Wild است. شما ماهی هایی با رفتارهای متفاوت دارید. مجموعه وسیعی از میله‌ها، قرقره‌ها، فریب‌ها، قلاب‌ها، شناورها و جیگ‌هدها – که همگی می‌توانند به‌عنوان بازیکنان و دوستانشان به‌عنوان پیاده‌روی، خارج از جاده، و با قایق در فضای باز به گشت و گذار در فضای باز بپردازند و در جستجوی مکان مناسب برای ریخته‌گری باشند. از مناظر چشمگیر دیدن کنید.

در مورد Invincible Presents: Atom Eve ترکیبی از رمان بصری و مبارزات نوبتی بر اساس مجموعه کتاب های کمیک ابرقهرمانی رابرت کرکمن خالق Walking Dead، Invicible است (بدیهی است که سرنخ در نام آن بود). در قسمت اول آن آمده است: «به اتم ایو تبدیل شوید و مسیر خود را تحت کنترل بگیرید.


بازی‌های رایگان Epic Store هفته آینده شامل Call of the Wild: The Angler استتریلر گیم پلی | Call of the Wild: The Angler


تریلر گیم پلی بازی Call of the Wild: The Angler.

Call of the Wild: The Angler و Invincible Presents: Atom Eve از پنجشنبه آینده، ۲۱ مارس، به مدت هفت روز رایگان به کتابخانه فروشگاه rEpic Games شما اضافه خواهند شد. یعنی هنوز برای دانلود وقت دارید رایگان های فعلی Epic: Deux Ex: Mankind Divided and The Bridge.

علاوه بر این، فروشگاه دارای فروش بهاره خود را راه اندازی کردکه از امروز ۱۴ اسفند ماه به مدت دو هفته ادامه دارد و در ۲۸ اسفند ماه به پایان می رسد. در آن زمان زمان بسیار خوبی برای خرید رایانه های شخصی است، به خصوص به عنوان فروش بهار استیم نیز به تازگی آغاز شده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/next-weeks-free-epic-store-games-include-call-of-the-wild-the-angler?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *