Google I/O 2024 برای ۱۴ مه تنظیم شده است

Google I/O 2024 تاریخ دارد و آن ۱۴ مه است. توسعه دهندگانی که عاشق محصولات Google هستند، آن تقویم ها را علامت بزنید تا بتوانید به صورت آنلاین تنظیم کنید و در یک روز از اعلان ها و گفتگوهای فنی شرکت کنید. دوباره رایگان است.

برای سال ۲۰۲۴، گوگل بار دیگر تنها میزبان تعداد کمی از مخاطبان زنده است در حالی که کل برنامه را پخش می کند هر کس دیگری آنلاین نکات کلیدی پخش مستقیم، محتوای فنی و مطالب آموزشی وجود خواهد داشت که اکثر آنها باید در صورت تقاضا در دسترس باشند.

آیا می خواهید در Google I/O ثبت نام کنید تا بتوانید از همه اخبار مطلع شوید؟ شما می توانید همین الان در سایت ثبت نام کنید سایت I/O 2024.

خوب، چیزهای توسعه‌دهنده در راه نیست، چه چیز دیگری می‌توانیم در I/O ببینیم؟ خب، پیکسل ۸a در اصل یک قفل است. وجود داشته است نشت بیش از حد در هفته های اخیر برای گوگل نه نزدیک به عرضه گوشی جدید سری A خود هستند. حتی گوگل تصدیق کرد که در حال آمدن است.

فکر می‌کنم تنها سوال بزرگ این است که آیا پیکسل فولد ۲ را خواهیم دید یا خیر. به یاد داشته باشید، گوگل Fold اصلی را در I/O در سال ۲۰۲۳ نشان داد. بلافاصله پیش‌سفارش‌ها را باز کنید برای اولین بار ۱۸۰۰ دلاری تاشو قبل از ارسال در ماه ژوئن. اطلاعات فاش شده برای Fold 2 با حجمی که انتظار می‌رفت اگر دستگاه واقعاً عرضه می‌شد، وجود ندارد. سلام من هم ممکنه اشتباه کنم

آن تقویم‌ها را علامت‌گذاری کنید – ۱۴ مه I/O 2024 است.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/14/google-i-o-2024-set-for-may-14/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *