بازیکنان Dragon’s Dogma 2 از شخصیت آفرین برای ساخت کریتوس، پیکاچو و غیره استفاده می کنند

بازیکنان با خالق شخصیت Dragon’s Dogma 2 آزمایش کرده‌اند و راه‌هایی برای ایجاد چهره‌های آشنا مانند Kratos و Shadowheart پیدا کرده‌اند، یا با اندکی… هیکل غیرمعمول، آن را به محدودیت‌های خود می‌رسانند.

هفته گذشته، Capcom منتشر شد خالق شخصیت Dragon’s Dogma 2 در یک لحظه مناسب (در زمان تعطیلات آخر هفته)، به مردم فرصت زیادی می دهد تا قبل از انتشار بازی، Arisen و پیاده خود را ایجاد کنند.

حالا وقت آن است که ثمره زحمات همه را ببینیم و اوه من. برخی انتخاب کرده‌اند که شخصیت‌های بازی‌های دیگر را با دقت بالایی بازسازی کنند، در حالی که برخی دیگر ترجیح داده‌اند کمی احمقانه از آن استفاده کنند. بازیکنان در هر دو طرف طیف، شخصیت های تاثیرگذاری ساخته اند، و در اینجا برخی از آنها واقعا برجسته هستند.

Dragon’s Dogma 2 – تریلر اکشندر یوتیوب تماشا کنید

بسیاری از بازیکنان موفق شده اند نسخه های تقریباً یکسانی از برخی از به یاد ماندنی ترین شخصیت های بازی بسازند. تقریباً دشوار است که باور کنیم این نسخه از Kratos توسط DaftPower در Reddit مستقیماً از God of War: Ragnarok خارج نشده باشد.

تلاش دوم در کریتوس! اکنون به لطف این بازخورد reddits بهتر است!
توسطu/DaftPower که درDragonsDogma

تلاش مزوکا برای بازسازی پانام از Cyberpunk 2077 نیز نزدیک به نسخه اصلی است، همانطور که Wakiratoshi در مورد شاهزاده خانم مورد علاقه خدا از Baldur’s Gate 3، Shadowheart، نزدیک است.

تلاش Shadowheart
توسطu/Wakiratoshi که درDragonsDogma2

با جست‌وجو کردن X و اژدها دگمای فرعی، شباهت‌های نزدیک زیادی پیدا خواهید کرد، و در برخی موارد، قاتل‌های آشکاری مانند لائزل و والتر وایت در این مجموعه گنجانده شده‌اند.

Mogul162 پچ های «معتمد» FromSoftware را ساخت، که من هنوز آنها را به خاطر پرت کردن من از آن صخره در Elden Ring نبخشیده ام.

قابل اعتمادترین پیاده در شکاف
توسطu/Mogul162 که درDragonsDogma

در اینجا چند مثال آورده شده است که دوگانگی خروجی انسان را در مورد خالقان شخصیت برجسته می کند. آیا ترجیح می دهید لئون کندی را همانطور که در Resident Evil 2 Remake ظاهر شد بسازید؟

یا یک پایان جایگزین برای Resident Evil 4 که در آن لئون برخی از عوارض جانبی Plagas را تجربه می کند را بررسی می کنید؟

همه کجا می روند، یکنوع بازی شبیه لوتو!
توسطu/Kakattikoi که درDragonsDogma

حال ارائه: مکروه بی دندان که پیکاچو است.

من تو را انتخاب کنم؟
توسطu/The_Hell که درDragonsDogma

دیدن اینکه مردم وارد روحیه کارگاه هیولاها می شوند لذت بخش است – نگاهی به Chauncey که توسط Enduin ساخته شده است. ResetEra. این کار با آن لغزنده ها خوب است.

هنوز بیش از یک هفته تا انتشار Dragon’s Dogma 2 در ۲۲ مارس برای رایانه های شخصی، PS5 و Xbox Series X/S باقی مانده است، که زمان زیادی برای دانلود خالق شخصیت رایگان و آماده سازی Arisen خود است. وجود ندارد دمو Dragon’s Dogma 2 (هنوز؟)، اما ما با این بازی عمل کرده ایم. افکار ما را در سایت ما بررسی کنید پیش نمایش Dragon’s Dogma 2.


منبع: https://www.eurogamer.net/dragons-dogma-2-players-use-character-creator-to-make-kratos-pikachu-and-more?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *