جنگنده MultiVersus برادران وارنر در ماه می بازمی گردد

پس از پایان بتای باز آن در سال گذشته و الف طعنه رسانه های اجتماعی، جنگنده MultiVersus برادران وارنر چند فرنچایز بازگشته است. اوایل امروز، Player First Games اعلام کرد که بازی رایگان خود قرار است در ۲۸ می عرضه شود.

استودیو توسعه را به Unreal Engine 5 منتقل کرده است و کارگردان Tony Huynh می گوید ساندویچ های Shaggy “هیچ وقت بهتر به نظر نمی رسیدند”. این برای بازسازی MultiVersus “از پایه” بود، با کارگردانی که نوید اجرای ثابتی را می داد، هر پلتفرمی که شما انتخاب می کنید.

Huynh در ویدئویی که انتشار آینده را اعلام کرد، گفت: “تیم بازخورد شما را شنیده است، ما از نسخه بتای باز خود چیزهای زیادی یاد گرفته ایم.” از روز اول، ما تصمیم گرفتیم بازی‌ای بسازیم که نه تنها تاثیرگذار باشد، بلکه اثری بر ژانر بازی مورد علاقه ما بگذارد.


جنگنده MultiVersus برادران وارنر در ماه می بازمی گرددMultiVersus – به‌روزرسانی رسمی توسعه‌دهنده: جاده راه‌اندازی


MultiVersus – به‌روزرسانی رسمی توسعه‌دهنده: جاده راه‌اندازی.

MultiVersus در ماه مه خود دارای چند تغییر خواهد بود که تیم توسعه امیدوار است “تجربه بهتری از گیم پلی ارائه دهد”. اینها شامل یک حالت PvE جدید (با جوایز منحصر به فرد)، و همچنین جنگجویان جدیدی است که به فهرست نسبتاً متنوع و مراحل اضافی می پیوندند که “بر اساس جهان ها و محیط های بازسازی شده” هستند.

Player First Games گفته است که جزئیات بیشتری را قبل از انتشار MultiVersus در ماه می که در پلی‌استیشن ۵، PS4، Xbox Series X/S، Xbox One و PC (از طریق Steam و Epic Games Store) ارائه خواهد شد، به اشتراک خواهد گذاشت.

نسخه بتای باز MultiVersus در تابستان ۲۰۲۲ در سراسر پلتفرم ها به صورت زنده منتشر شد و به سرعت تعداد قابل توجهی از بازیکنان را جذب کرد. سپس، سال گذشته، استودیو اعلام کرد که چنین است آفلاین کردن بازی قبل از انتشار کامل.

در این زمان، Player First Games اعلام کرد که هیچ بازپرداختی خارج از خط‌مشی‌ها و شرایط ویترین معمولی وجود نخواهد داشت. تلاش کرد تا این ضربه غیرقابل انکار به بازیکنان پولی را با ذکر این نکته کاهش دهد که «همه پیشرفت‌ها و محتوای قبلاً به‌دست‌آمده یا خریداری‌شده با بازگشت MultiVersus در اوایل سال ۲۰۲۴ ادامه خواهد یافت».

در طول بتای باز، Donlan ما کاملاً توسط MultiVersus گرفته شد. او در این مقاله نوشت: «من در آخر هفته پنج دقیقه با MultiVersus گذراندم که به ده دقیقه و سپس یک ساعت و سپس بهترین قسمت یک صبح تبدیل شد. قطعه برداشت های MultiVersus از Eurogamer. “MultiVersus عالی است!”


منبع: https://www.eurogamer.net/warner-bros-fighter-multiversus-makes-a-return-in-may?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *