بازیگران فصل دوم Last of Us دنی رامیرز و تاتی گابریل را اضافه می کنند

چهار بازیگر جدید برای فصل دوم سریال The Last of Us معرفی شدند.

همانطور که توسط تنوعدنی رامیرز، تاتی گابریل، آریلا بارر و اسپنسر لرد همگی به اقتباس HBO پیوستند. کسانی که The Last of Us Part 2 را بازی کرده اند، شخصیت های خود را به عنوان اعضای جبهه آزادی واشنگتن (WLF) می شناسند.

رامیرز که از بازیگران قبلی او می توان به Top Gun: Maverick و Marvel’s The Falcon and the Winter Soldier اشاره کرد، نقش مانی را بازی خواهد کرد. در توضیحات نمایش آمده است که مانی “یک سرباز وفادار است که چشم انداز آفتابی اش درد زخم های قدیمی و ترس از شکست دوستانش را در زمانی که بیشتر به او نیاز دارند را رد می کند.” بارر، در عین حال، نقش مل را بازی خواهد کرد که به عنوان یک دکتر جوان توصیف می شود که تعهدش به نجات جان ها با واقعیت های جنگ و قبیله گرایی به چالش کشیده شده است.

The Last of Us Part 2 Remastered’s Roguelike No Return Mode توضیح داده شد.در یوتیوب تماشا کنید

در پایان این اعلامیه های بازیگران، لرد – که در فیلم های Riverdale و Family Law نیز بازی کرده است – نقش اوون را بازی خواهد کرد. اوون به عنوان “روح ملایمی که در بدن یک جنگجو به دام افتاده است، محکوم به مبارزه با دشمنی است که از متنفر بودن خودداری می کند” توصیف می شود.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، گابریل نورا را به تصویر می‌کشد، «پزشک نظامی که تلاش می‌کند تا با گناهان گذشته‌اش کنار بیاید».

این اولین تلاش گابریل برای اقتباس از بازی های ویدیویی نخواهد بود، زیرا این بازیگر قبلاً در نقش برداک در فیلم Uncharted. او هم دارد بازی می کند جید در فیلم آینده نیو لاین، Mortal Kombat 2.


بازیگران فصل دوم Last of Us دنی رامیرز و تاتی گابریل را اضافه می کنند
تاتی گابریل در نقش براداک در Uncharted. | اعتبار تصویر: پلی استیشن پروداکشن

بازیگران به الی بلا رمزی، جوئل پدرو پاسکال، ابی کیتلین دیور، جسی جوان مازینوو دینای ایزابلا مرسدس برای فصل دوم The Last of Us. اوایل امسال نیز اعلام شد که کاترین اوهارا، ستاره Schitt’s Creek به این بازیگر پیوسته بوداگرچه نقش او در حال حاضر یک راز باقی مانده است.

فصل دوم سریال The Last of Us است به دلیل پخش در سال ۲۰۲۵. کل بازی دوم را پوشش نخواهد داد، اما خواهد داشت “خیلی بیشتر آلوده” نسبت به فصل اول.

در مورد فصل یک، The Last of Us اخیرا برنده هشت جایزه امی شده استاز جمله برای بهترین ویرایش تصویر، طراحی عنوان اصلی، آرایش مصنوعی، ویرایش صدا، میکس صدا، و جلوه های بصری.


منبع: https://www.eurogamer.net/the-last-of-us-season-two-cast-adds-danny-ramirez-tati-gabrielle?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *