بازی بعدی توسعه دهنده Baldur's Gate 3 نیز احتمالاً به زودی راه اندازی خواهد شد

لاریان، توسعه‌دهنده نقش‌آفرین Baldur's Gate 3، گفته است که احتمالاً از همان مدل عرضه اولیه دسترسی زودهنگام برای پروژه اعلام‌نشده بعدی خود پیروی خواهد کرد.

در مصاحبه با GameFileمدیر انتشارات Larian، Michael Douse، گفت که دسترسی زودهنگام “تنها راه انجام آن در حال حاضر” است تا اطمینان حاصل شود که پروژه در کنار و در پاسخ به بازخورد بازیکنان رشد می کند.

دوز گفت: “این تنها راه برای انجام این کار در حال حاضر است، به خصوص اگر این واقعیت را در نظر بگیرید که تمام هدف این چیزها ایجاد طنین اجتماعی است، ایجاد موقعیتی که در آن گفتگوی مداوم با بازیکنان داشته باشید.”

پخش خبر: اگر لاریان بازی Baldur's Gate 4 را نسازد، کدام توسعه دهنده ممکن است؟در یوتیوب تماشا کنید

او ادامه داد: «موارد بعدی ما – هر چه که باشد – احتمالاً در دسترسی اولیه خواهد بود. “به این ترتیب شما بسیاری از پیش بینی ها را نیز حذف می کنید. وقتی یک بازی را در AAA منتشر می کنید، با هر روشی، [if] شما دسترسی زودهنگام ندارید، روی این واقعیت که این خوب است و مردم آن را دوست دارند، شرط بندی زیادی می کنید. در دسترسی اولیه، خیلی سریع متوجه می شوید. این به شما کمک می کند تا کشتی عظیم را هدایت کنید.”

اما راه اندازی در دسترسی اولیه بدون خطر نیست، Douse ادامه داد – و برای همه مناسب نیست.

او گفت: ترسناک است. “این شرکت شما را به نوعی به یک شرکت خدماتی زنده تبدیل می کند، زیرا شما باید به آن دستگاه تغذیه کنید. اما ما در مورد انجام ندادن این کار بسیار باز بودیم. [We said:] ما داستان را اضافه نمی کنیم. چنین انتظاری نداشته باشید. ما واقعا محتوا اضافه نکردیم. مقداری اضافه کردیم، اما واقعاً سرعتمان را کاهش دادیم. تعیین انتظارات واقعاً کلیدی است. این فقط یک نوع حلقه فراکتال است که به نوعی تطبیق می یابد.

«اگر نمی‌دانید چگونه دسترسی زودهنگام انجام دهید، من دسترسی اولیه را انجام نمی‌دهم، اما اگر به ایجاد یک حلقه اصلی گیم‌پلی واقعاً قوی و سپس ساختن حول آن، برای تقویت یک جامعه قوی علاقه دارید، این واقعاً خوب است. این احتمالا بهترین راه برای انجام آن است.”

Baldur's Gate 3 در اکتبر ۲۰۲۰ با دسترسی زودهنگام راه اندازی شد و اولین مورد از سه اکت بازی گنجانده شد. راه اندازی کامل آن تا آگوست ۲۰۲۳ روی رایانه های شخصی ارائه نشد و نسخه های کنسولی در ماه های بعد عرضه شدند.

لاریان هنوز دارد قصد دارد Baldur's Gate 3 را بیشتر بهینه کنداما هیچ بسط و گسترش عمده ای را منتشر نخواهد کرد روی Baldur's Gate 4 کار نمی کند.

آنچه در آینده از لاریان خواهد آمد، “لحن، سبک، روش انجام آن” متفاوت را ارائه خواهد کرد.بنیانگذار شرکت Swen Vincke ماه گذشته به Eurogamer گفت، اما از نظر اندازه Baldur's Gate 3 را “کوتوله” نخواهد کرد.


منبع: https://www.eurogamer.net/baldurs-gate-3-developers-next-game-likely-early-access-launch-too?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *