یوجی ناکا، یکی از خالقان Sonic، تهیه کننده Dragon Quest را به دروغگویی در جریان محاکمه تجارت داخلی متهم کرد.

یوجی ناکا، یکی از خالقان Sonic the Hedgehog، پس از وقفه ای طولانی به رسانه های اجتماعی بازگشت تا تهیه کننده دراگون کوئست، یو میاکه را به دروغ گفتن در جریان محاکمه تجارت داخلی ناکا در سال گذشته متهم کند.

در مارس ۲۰۲۳، ناکا به تجارت داخلی اعتراف کرد پس از دستگیری او در نوامبر ۲۰۲۲٫ او در آن زمان بود به دو سال و نیم حبس محکوم شد و جریمه های متعدد که مجموعاً کمتر از ۱ میلیون پوند است. او بعداً به حبس تعلیقی محکوم شد.

اکنون، ناکا در پلتفرم رسانه اجتماعی X در پاسخ به این خبر که میاکه سمت خود را به عنوان تهیه کننده سریال Dragon Quest به عنوان بخشی از تغییر در Square Enix ترک می کند، پستی منتشر کرده است. Miyake اکنون ریاست بخش بازی های موبایل این شرکت را بر عهده خواهد داشت.

پخش خبر: آیا پلی استیشن ۵ پرو را خواهیم خرید؟در یوتیوب تماشا کنید

ناکا نوشت: “امیدوارم او به زودی از بین برود، زیرا او از آن دسته افرادی است که یادداشتی حاوی دروغ (با مدرک) را به دادگاه ارائه کرده است.”

به طور مثبت تر، ناکا اضافه کرد که تاکاشی کیریو، رئیس جدید Square Enix “به نظر فرد خوبی است”.

این اولین پست ناکا در شبکه های اجتماعی از نوامبر ۲۰۲۲، در زمان اولین دستگیری او بود.

پس از انتقال او به Square Enix از سگا در سال ۲۰۱۸، ناکا سهامی به ارزش ۲٫۸ میلیون ین در Aiming خریداری کرد، یک توسعه دهنده ژاپنی Square Enix که با آن برای ساخت یک بازی موبایل Dragon Quest شریک شد، قبل از اینکه مشارکت این شرکت مشخص شود.

در دسامبر ۲۰۲۲، ناکا به دلیل خرید اضافی سهام به ارزش ۱۴۴٫۷ میلیون ین در توسعه دهنده موبایل ATeam قبل از اعلام بازی Final Fantasy 7: The First Soldier دوباره دستگیر شد.

دادستان های این پرونده اظهار داشتند که ناکا “هیچ نشانه ای از پشیمانی نشان نداده است”.

Eurogamer برای نظر دادن با Square Enix تماس گرفته است.

همانطور که توسط بلومبرگحرکت Miyake بخشی از طرح های بازسازی Square Enix است که طبق گزارش ها از اول آوریل آغاز شد.

رئیس Kiryu قصد دارد خط لوله توسعه شرکت را بازنگری کند و فروش پرچم‌گذاری را معکوس کند. ساختار جدید به معنای اتکای کمتر به منابع خارجی و تمرکز بیشتر بر روی بازی های داخلی AAA خواهد بود.

در ژانویه Kiryu در پرسش و پاسخ سرمایه‌گذاران به “تنوع محدود” پورتفولیوی Square Enix اشاره کرد. به دلیل اتکا به نام های بزرگ. به این ترتیب، او گفت که شرکت باید بر روی نسخه های کمتر و متنوع تر تمرکز کند.


منبع: https://www.eurogamer.net/sonic-co-creator-yuji-naka-accuses-dragon-quest-producer-of-lying-during-insider-trading-trial?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *