بازی رایگان “تیم بزرگ PvP” Warhaven تنها ۴ ماه پس از راه اندازی دسترسی زودهنگام خود بسته شدن را اعلام کرد.

Nexon اعلام کرده است که از بازی فانتزی قرون وسطایی PvP رایگان خود یعنی Warhaven، تنها چهار ماه پس از عرضه اولیه آن استفاده می‌کند.

با وجود برنامه ریزی اولیه برای عرضه کامل این بازی در اواخر سال جاری، نکسون اکنون فاش کرده است که به جای عرضه بازی در اوایل سال ۲۰۲۴، در ۵ آوریل ۲۰۲۴ خاموش می شود.


بازی رایگان “تیم بزرگ PvP” Warhaven تنها ۴ ماه پس از راه اندازی دسترسی زودهنگام خود بسته شدن را اعلام کرد.تریلر شخصیت Warhaven – Claw


تریلر شخصیت Warhaven – Claw

این تیم اعلام کرد: “امروز، ما اینجا هستیم تا با قلبی سنگین اعلام کنیم که خدمات زنده Warhaven را به پایان خواهیم رساند.” بخار اوایل این هفته.

“از اولین تست آلفا در سال ۲۰۲۱ تا دسترسی زودهنگام جهانی در سال ۲۰۲۳، Warhaven به لطف عشق و حمایت همه به اینجا رسیده است. ما می خواهیم قدردانی خود را برای عشق و مراقبتی که برای Warhaven نشان داده اید ابراز کنیم.

این تیم افزود: “برای ایجاد یک بازی که بتوان آن را گرامی داشت و در مدت طولانی از آن لذت برد، ما توجه و تلاش زیادی انجام دادیم.” “با این حال، متأسفانه، ما باید از ۵ آوریل ۲۰۲۴ صمیمانه خداحافظی کنیم. از اینکه نتوانستیم با خبرهای بهتر به سراغ شما بیایم، پوزش می خواهیم.”

در نتیجه این تصمیم، نکسون تأیید کرد که به محض اعلام این خبر، «شارژ WP» را به حالت تعلیق درآورده است، اما جزئیات مشخصی در مورد بسته شدن به آن زمان ارائه خواهد شد.

در حالی که بدون طرفداران خود نبود، بازی اکشن F2P برای به دست آوردن جذابیت تلاش کرد و با امتیاز “مخلوط” بیش از ۶۵۰۰ بازیکنی که در Steam نظر گذاشته اند، بیشتر گرفتار شد. بسیاری از بررسی های اخیر به ناامیدی از مکانیک بازی و تعادلو آزاردهنده اینکه “تیم بزرگ PVP” Warhaven از ۱۶v16 به ۱۲v12 به ۶v6 کاهش یافت. دیگران از مشکلات سرور و تاخیر شکایت کنید.

“اگر از هر کسی که از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ تک‌تک نسخه‌های عمومی بازی را بازی کرده است بپرسید، همیشه همین پاسخ را دریافت خواهید کرد: اولین تست بازی بهترین تجسم بازی بود.” یک بازیکن پس از اعلام تعطیلی “این کامل نبود، به دور از آن. اما پایه و اساس آنچه ممکن بود باشد را ایجاد کرد.”


منبع: https://www.eurogamer.net/free-to-play-big-team-pvp-warhaven-announces-closure-just-4-months-after-its-early-access-launch?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *