“چه چیزی به عنوان تعامل در بازی های ویدئویی به حساب می آید؟” تجربه جدید PS5 را می‌پرسد، تعامل واضح نیست

«مطالعه تعاملی» رایگان Interaction Isn’t Explicit اکنون از طریق فروشگاه PlayStation در دسترس است.

تعامل صریح نیست، که به عنوان یک “مطالعه کوتاه و تعاملی” توسط طراح فرانک ال. سیلوا توصیف شده است، “یک بازی سنتی نیست بلکه بحثی از جنبه های مختلف طراحی بازی است” که هدف آن بررسی “مزایا و معایب” سنتی است. مکانیک و در نظر بگیرید که کدام یک “برای زبان بازی های رایانه ای ضروری هستند”.

می‌توانید تریلر اعلامی را در زیر مشاهده کنید، که نشان می‌دهد چگونه این قطعه تعاملی بر روش‌های بازی ما و زبان‌های بصری که برای درک آنها استفاده می‌کنیم، منعکس می‌شود:


“چه چیزی به عنوان تعامل در بازی های ویدئویی به حساب می آید؟”  تجربه جدید PS5 را می‌پرسد، تعامل واضح نیستتعامل واضح نیست – تریلر اعلامیه | بازی های PS5


تعامل واضح نیست – تریلر اعلامیه | بازی های PS5

سیلوا در توضیح ویدیو توضیح می دهد: “در حالی که در مورد برخی از جنبه های طراحی بازی با برخی از دوستان بحث می کردم، فکر کردم که می تواند جالب باشد که ببینم آیا می توانم افکارم را در یک چیز تعاملی قرار دهم.” “تصور کردم که ممکن است آن را منتشر کنم، بنابراین در اینجا یک تریلر کوچک برای آن وجود دارد.

“این یک بازی کامل نیست، فقط یک مقاله/مطالعه تعاملی است که تکمیل آن نباید بیش از ۳۰ دقیقه طول بکشد.”

این غیر بازی که در اوایل این ماه به کتابخانه PS اضافه شد، تا کنون با استقبال خوبی روبرو شده است و از بین کمی کمتر از ۱۰۰۰ بازیکن، ۴٫۱۲ ستاره از ۵ ستاره را به خود اختصاص داده است.

سیلوا تاکید می کند که این تجربه “یک قطعه طراحی شده برای ارائه مواد تمرینی شخصی برای طراحی بازی است (مثل یک ترکیب مطالعه در موسیقی) – یک بازی کامل نیست” اما بازیکنان را دعوت می کند تا “دنیای بصری خیره کننده همراه با یک سوم ساده اما موثر را کاوش کنند. – مبارزات تیراندازی شخصی و موسیقی باشکوه، ساخته شده توسط FRENCH 79”.

دارندگان پلی‌استیشن ۵ می‌توانند همین الان به آن دست بزنند – فقط کافیست به آن مراجعه کنید PS Store آن را دانلود کنید. حتی برای کسانی که آنها را جمع آوری می کنند غنائم در دسترس است.


منبع: https://www.eurogamer.net/what-counts-as-interaction-in-video-games-asks-new-ps5-experience-interaction-isnt-explicit?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *