بازی زامبی مبتنی بر همکاری گرد Sker Ritual ماه آینده به طور کامل منتشر خواهد شد

بازی بقای زامبی‌های تعاونی Wales Interactive، Sker Ritual، سرانجام در ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ از دسترسی اولیه خارج می‌شود.

نسخه ۱٫۰ نسخه ۱٫۰ بازی Co-op Survival FPS و اسپین آف ترسناک Maid of Sker که برای PC، PS5 و Xbox Series X/S عرضه می شود، شامل همه چیزهایی است که بازیکنان از نسخه دسترسی اولیه می دانند، همراه با “اهداف جدید، سلاح ها و محتوای داستان” نیز.

از زمانی که بازی دسترسی زودهنگام برای اولین بار در اکتبر ۲۰۲۲ عرضه شد، این بازی در Steam دارای امتیاز “بیشتر مثبت” است.


بازی زامبی مبتنی بر همکاری گرد Sker Ritual ماه آینده به طور کامل منتشر خواهد شدSker Ritual – تاریخ انتشار فاش شد


Sker Ritual – تاریخ انتشار فاش شد.

در توضیحات ویدیو مزاحم می‌شود: «فیلم‌های پی‌اس بقای زامبی‌های مبتنی بر گرد شدید، به صورت انفرادی یا هم‌آپ بازی کنید». با اهدافی با اکتان بالا، ارتقای سلاح‌های استیمپانک، جمع‌آوری قدرت‌های خدای سلتیک، و زنده ماندن از یورش افراد آرام، از میان امواج بی‌امان وحشت‌های وحشتناک به راه خود شلیک کنید.

فراموش نکنید که شما می توانید قبل از خرید Sker Ritual را امتحان کنیدبه عنوان نسخه ی نمایشی روی رایانه شخصی از طریق Steam، PS5 و Xbox Series X/S در دسترس است، اگرچه شما نمی‌توانید احساس کنید که Co-op چگونه است، زیرا فقط تک نفره است.

خدمتکار اصلی اسکر ریشه در فرهنگ عامه ولز دارد و داستان ظاهراً واقعی الیزابت ویلیامز را بازگو می‌کند که گفته می‌شود پس از حبس شدن در خانه توسط پدرش در خانه‌اش شکسته بود.

زمانی نوشتم: «در حقیقت، چیزهای کمی در اینجا وجود دارد که در یک فرمول به خوبی فرسوده شده، نوآوری یا بهبود ببخشد، و از بسیاری جهات، Maid of Sker یک فیلم ترسناک مستقل است که باعث شگفتی بازیکن یا پیشبرد ژانر نمی شود. من Maid of Sker را بررسی کرد در سال ۲۰۲۰

با این حال، در حالی که نمی‌توانم وانمود کنم که از مکانیک‌های مخفی کاری و جنگی دردناک لذت می‌برم، نمی‌توانم انکار کنم که با وجود نقص‌های آن، از کاوش در هتل اسکر و کشف داستان جذاب آن لذت بردم.


منبع: https://www.eurogamer.net/round-based-co-op-zombie-game-sker-ritual-gets-a-full-release-next-month?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *