شهروند ستاره بالاخره به سمت “خط پایان” پیش می رود

Star Citizen به سمت “خط پایان” فشار می آورد.

این را کریس رابرتز، مدیرعامل Cloud Imperium Games می‌گوید که اخیراً گفته بود که یک دهه و ۶۷۰ میلیون دلار بعد، Star Citizen ممکن است بالاخره از آزمایش آلفا بیرون بیاید و به نسخه ۱.۰ برود.

«پس از سال‌ها کار سخت برای رسیدن به هدفی که بسیاری تصور می‌کردند غیرممکن بود، ما در آستانه ارائه یکی از آخرین تکه‌های فناوری هستیم که یک جهان مشترک و متصل را امکان‌پذیر می‌سازد که هزاران نفر می‌توانند همزمان با هم تجربه کنند.» رابرتز در کتاب خود توضیح داد آخرین نامه از رئیس به روز رسانی (با تشکر، PC Gamer).


شهروند ستاره بالاخره به سمت “خط پایان” پیش می رودآینده بازی: StarEngine (4K)


آینده بازی: StarEngine (4K).

“در حالی که ما می دانیم که هیچ خط پایان قطعی در MMO آنلاین وجود ندارد، و ما همیشه ویژگی ها و محتوای جدیدی را برای سال های بسیار زیادی اضافه خواهیم کرد، Star Citizen 1.0 همان چیزی است که ما ویژگی ها و محتوایی را در نظر می گیریم که نشان دهنده آن است.” رابرتز افزود.

این بدان معناست که بازی به بازیکنان جدید خوش‌آمد می‌گوید، پایدار، و با گیم‌پلی و محتوای کافی برای درگیر کردن مداوم بازیکنان است. به عبارت دیگر، دیگر آلفا یا دسترسی اولیه نیست.

درست مانند برنامه‌ریزی ما برای حرکت اسکادران ۴۲ به Feature Complete و وضعیت Content Complete آینده، ما زمان قابل توجهی را صرف بررسی معنای Star Citizen 1.0 و آنچه برای رسیدن به آن نیاز است صرف کردیم.

رابرتز توضیح داد که فناوری مشبک سازی سرور جدید CI به بازیکنان اجازه می دهد بین سرورها رفت و آمد کنند و این است که به Star Citizen کمک می کند تا به “خط پایان” خود برسد، اگرچه – همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید – دقیقاً چه زمانی دقیقاً مشخص نیست. رابرتز گفت، با این حال، “۲۰۲۳ آغاز فصلی متحول کننده برای Cloud Imperium بود” و “همه اینها نشان می دهد که سال ۲۰۲۴ بزرگترین و بهترین سال ما در جهان Star Citizen است.” بنابراین این فضا را تماشا کنید – به معنای واقعی کلمه، در این مورد.

اخیراً گزارش دادیم توسعه دهنده Star Citizen Cloud Imperium Games با اخراج مواجه شده بود در میان ناآرامی های ناشی از جابجایی و اتهامات یک “شرکت بسیار سمی”.

تاد پاپی، کارگردان بازی، ماه گذشته به همراه جیک راس، تهیه کننده اصلی، Dane Kubicka طراح سطح، وینسنت سیناترا، سرپرست آستین QA، و اندرو رکسروث، تحلیلگر ارشد QA در آستین، استودیو را ترک کردند. تهیه کننده سابق آنی بوفارد در لینکدین به اشتراک گذاشت که از یک “شرکت بسیار سمی” استعفا داد و ادعا کرد که در هنگام ابراز نگرانی در مورد اخراج های احتمالی دچار “نور گاز” شده است.

Cloud Imperium Games به Eurogamer پاسخ داد که “برخی تغییرات جزئی کارکنان” را به دلیل بازگشت به کار اداری تایید کرد و گفت که “بخشی از فرآیندهای عادی ما” است که “به طور منظم به دنبال راه هایی برای کارآمدتر کردن عملیات خود باشیم که می تواند شامل بازسازی باشد”.

جالب اینجاست که رابرتز در به روز رسانی درباره خروج پاپی اظهار نظر کرده است. گزارش شده است که پاپی به دلایل خانوادگی مجبور شد از بریتانیا به ایالات متحده برگردد و رابرتز “تصمیم گرفت” که CI “نمی تواند این نقش را از تیم اصلی منچستر به عهده بگیرد”.


منبع: https://www.eurogamer.net/star-citizen-is-finally-pushing-towards-the-finish-line?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *