بازی علمی تخیلی آینده توسعه دهنده Dave the Diver با نسخه نمایشی قابل بازی به زودی نامی پیدا می کند

بازی علمی تخیلی آینده توسعه دهنده Dave the Diver با نسخه نمایشی قابل بازی به زودی نامی پیدا می کند

Mintrocket، استودیو پشت سر دیو غواص و بازی آینده بقای زامبی Nakwon: آخرین بهشتنام بازی نبرد تیم علمی تخیلی اسرارآمیز خود را که پیش از این با نام پروژه سل.

امروز اعلام شد پروژه سل به عنوان بازی فاش شده است Wakerunners. تریلر جدیدی نشان می‌دهد که بازیکنان اکشن سریعی که می‌توانند منتظر آن باشند، و همچنین بازیگرانی که می‌توانند در آن نقش داشته باشند. تو می توانی نگاهی بیاندازید زیر

یک بیانیه مطبوعاتی توضیح می دهد Wakerunners به عنوان “یک بازی اکشن ۴v4 و ۵v5 که در آینده ای علمی-تخیلی دیستوپیایی جریان دارد.” زمین ویران شده است، و اکنون قطعه ای تنظیم شده برای نبرد بین “جناح های بازمانده” است. همانطور که در تریلر نشان داده شده است، بازیکنان باید به سرعت در عرصه های نبرد حرکت کنند تا به طور موثر با دشمنان خود مقابله کنند و از “مکانیک منحصر به فرد شتاب و کاهش سرعت” استفاده کنند.

علاوه بر این، هر یک از شخصیت‌های قابل بازی دارای سبک جنگی منحصربه‌فردی با توانایی‌های مختلف برای آزمایش خواهند بود. بازیکنان می‌توانند آزادانه بین آنها در طول نبرد جابه‌جا شوند، که به نظر می‌رسد به تند نگه داشتن مبارزه کمک می‌کند.

اگر اصلاً به آن علاقه دارید Wakerunners، پس تقریباً بلافاصله خوش شانس هستید، زیرا همچنین تأیید شده است که در جریان Steam Next Fest 2024 (که قرار است در ۵ فوریه آغاز شود و تا ۱۲ فوریه اجرا شود)، یک نسخه آزمایشی رایگان برای دانلود و بازی در دسترس خواهد بود. حالت‌های بازی متنوعی وجود دارد که می‌توانید امتحان کنید، نه اینکه از هفت شخصیت قابل بازی برای جابه‌جایی استفاده کنید. در ۵ فوریه، بازیکنان می‌توانند از ساعت ۱۳:۰۰ به وقت شرقی / ۱۰ صبح به وقت محلی / ۶ بعد از ظهر به وقت گرینویچ (که در ۶ فوریه در ساعت ۵ صبح به وقت AEDT است) وارد اکشن شوند.

همچنین هنوز تایید نشده است که دقیقاً چه زمانی می‌توانیم منتظر عرضه کامل آن باشیم Wakerunners، اما مطمئناً یکی از مواردی است که باید مراقب آن بود.

برای توصیه‌های بازی‌های فوق‌العاده‌تر، حتماً فهرست‌های ما را بررسی کنید بهترین بازی های کامپیوتربه همان خوبی بهترین بازی های کامپیوتر چند نفره.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/pc-gaming/dave-the-diver-developers-upcoming-sci-fi-game-gets-a-name-with-a-playable-demo-coming-soon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *