بازی لیست پخش مک شما با macOS Sonoma 14.3 و لیست‌های پخش مشترک، همراه با سایر ویژگی‌های جدید قوی‌تر می‌شود.

اپل منتشر کرده است macOS Sonoma 14.3 که لیست های پخش مشترک را به Apple Music، رفع اشکالات، به روز رسانی های امنیتی و موارد دیگر می آورد. کاربران همچنین می توانند منتظر بهبود باشند پشتیبانی اپل بخش & گارانتی که تمام دستگاه هایی را که با Apple ID خود وارد آن شده اید نمایش می دهد.

ویژگی جدید همکاری برای اپل موزیک به کاربران این امکان را می‌دهد تا دیگران را برای پیوستن به لیست‌های پخش خود دعوت کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهد آهنگ‌ها را از فهرست‌های پخش اضافه، مرتب‌سازی مجدد و حذف کنند. انتظار می رفت که لیست های پخش مشترک به نسخه دسکتاپ Apple Music بیایند زیرا این ویژگی اخیراً به آن اضافه شده است. iOS 17.3.

قبل از Sonoma 14.3 در نسخه های بتا آزمایش می شد، اما این اولین بار است که به انتشار عمومی یک به روز رسانی می رسد. در یک توسعه نسبتاً سرگرم کننده، هنگامی که یک لیست پخش مشترک ساخته می شود، کاربرانی که به آن دسترسی دارند می توانند واکنش های ایموجی را نیز به آهنگ های موجود در لیست پخش اضافه کنند.

کاربران همچنین می‌توانند اکنون به بخش AppleCare و گارانتی پیشرفته که در آن یافت می‌شود، بروید تنظیمات عمومی سیستم، که پوشش همه دستگاه هایی را که کاربران با Apple ID کاربران وارد شده اند (در صورت داشتن آن) به کاربران نشان می دهد. AppleCare برنامه خدمات مشتریان و برنامه گارانتی توسعه یافته اپل است و این توسعه به کاربران امکان می دهد پوشش و ضمانت های خود را راحت تر ببینند و درک کنند، بنابراین اگر دستگاه آنها از کار افتاد یا خراب شد، حداقل متوجه می شوند که آیا برای تعمیر یا تعویض تحت پوشش هستند یا خیر. . .

بازی لیست پخش مک شما با macOS Sonoma 14.3 و لیست‌های پخش مشترک، همراه با سایر ویژگی‌های جدید قوی‌تر می‌شود.

(اعتبار تصویر: آینده / اپل)

چه کسی می تواند macOS Sonoma 14.3 را دریافت کند

من همیشه به کاربران توصیه می‌کنم به‌روزرسانی‌های تازه منتشر شده را برای دستگاه‌های خود نصب کنند، قبل از هر چیز به دلایل امنیتی. این به روز رسانی کاملاً جدید است زیرا از نسخه بتا پیروی می کند که در اوایل ژانویه توزیع و آزمایش شد. میتونی پیدا کنی به روزترین اطلاعات در مورد به روز رسانی های امنیتی در یادداشت های انتشار منتشر شده توسط اپل.

اپل هشدار می دهد که این ویژگی های جدید ممکن است برای همه مناطق یا برای همه دستگاه های اپل در دسترس نباشد. اگر دستگاه شما واجد شرایط است، می توانید برای دانلود و نصب macOS Sonoma 14.3 به بخش به روز رسانی نرم افزار در تنظیمات سیستم بروید.

مک‌بوک‌ها و مک‌بوک‌های زیر که می‌توانند macOS Sonoma 14.3 را اجرا کنند:

مدل های مک بوک پرو از سال ۲۰۱۸، مدل های مک بوک ایر از سال ۲۰۱۸، آی مک ها از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱، آی مک پرو ۲۰۱۷، مک مینی ۲۰۱۸، ۲۰۲۰ و ۲۰۲۳، مک استودیو ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ و مک پرو ۲۰۲۹٫

این به‌روزرسانی به دنبال macOS Sonoma 14.2 است که در دسامبر سال گذشته منتشر شد. به‌روزرسانی قبلی شامل معرفی ویژگی «تکمیل خودکار» پیشرفته برای فایل‌های PDF، بهبود برنامه Messages مانند استیکرها، ویجت‌های جدید برای برنامه‌های Weather و Clock، امکان آهنگ‌های مورد علاقه در Apple Music، رفع اشکال‌ها و به‌روزرسانی‌های امنیتی بود.

این بزرگ‌ترین به‌روزرسانی از نظر اندازه نیست، اما همچنان به دلایل امنیتی نصب آن مهم است. خوب است که می بینیم که اپل هوشیار است و به کاربران به روز رسانی های مکرر را ارائه می دهد تا مطمئن شود دستگاه های آنها محافظت می شود.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید …


منبع: https://www.techradar.com/computing/mac-os/your-macs-playlist-game-is-about-to-get-stronger-with-macos-sonoma-143-and-collaborative-playlists-along-with-other-new-features

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *