Horizon Forbidden West Complete Edition در تاریخ ۲۱ مارس برای رایانه های شخصی عرضه می شود – PlayStation.Blog

سلام به همه، آیا برای ادامه ماجراجویی حماسی Aloy در رایانه شخصی آماده هستید؟ در ۲۱ مارس، می‌توانید غرب ممنوعه را کاوش کنید، با ماشین‌های الهام‌بخش مبارزه کنید و با قبایل جدیدی روبرو شوید. Horizon Forbidden West ادامه دوست‌داشتنی بازی تحسین‌شده Horizon Zero Dawn از Guerrilla است، و این نسخه کامل برای رایانه‌های شخصی همچنین شامل بسط Burning Shores است که به سفر Aloy ادامه می‌دهد و بازیکنان را پس از تکمیل تلاش اصلی به مجمع‌الجزایر آتشفشانی خائن می‌برد.

امروز ما با هیجان اعلام می کنیم که نسخه PC از نسخه کامل Horizon Forbidden West اکنون برای پیش خرید با محتوای جایزه موجود است، از جمله:

  • Blacktide Outfit و Blacktide Bow* (فقط با پیش خرید موجود است)
  • Nora Legacy Outfit و Nora Spear* (فقط زمانی که اکانت Steam خود را به PlayStation پیوند دهید موجود است
  • شبکه)
  • ۲ لباس ویژه (Carja Behemoth Elite و Nora Thunder Elite)
  • ۲ سلاح ویژه (کمان کوتاه Carja Behemoth و Nora Thunder Sling)
  • بسته منابع درون بازی شامل مهمات، معجون و بسته های مسافرتی
  • Apex Clawstrider Machine Strike Piece درون بازی
  • حالت انحصاری عکس حالت و رنگ چهره

Horizon Forbidden West Complete Edition در تاریخ ۲۱ مارس برای رایانه های شخصی عرضه می شود – PlayStation.Blog

Horizon Forbidden West Complete Edition در رایانه شخصی دارای نرخ فریم باز، تنظیمات گرافیکی قابل تنظیم و طیف وسیعی از فناوری‌های افزایش عملکرد، از جمله ارتقاء مقیاس NVIDIA DLSS 3 و تولید فریم است. AMD FSR و Intel XeSS نیز پشتیبانی می شوند. برای بازیکنانی با سخت افزار پیشرفته و فضای بالای سر، NVIDIA DLAA بهبود دهنده تصویر نیز در دسترس است. این بازی از DirectStorage برای بارگذاری سریع در رایانه شخصی استفاده می کند.

در سفر خود در دنیای آینده پسا آخرالزمانی Horizon، محیط های بسیار دقیقی از جمله جنگل های سرسبز، شهرهای غرق شده، بیابان های وسیع و رشته کوه های چشمگیر را کشف خواهید کرد. با پشتیبانی فوق‌العاده، می‌توانید مناظر را به صورت پانوراما تماشا کنید. گیم پلی بازی با وضوح ۲۱:۹ فوق عریض، ۳۲:۹ فوق العاده گسترده و حتی ۴۸:۹ با سازگاری برای تنظیمات سه مانیتور پشتیبانی می شود.

کنترل‌های کاملاً قابل تنظیم ماوس و صفحه کلید به شما این امکان را می‌دهند که غرب ممنوعه را طی کنید و آنطور که می‌خواهید با ماشین‌های وحشی در رایانه شخصی خود مبارزه کنید. این بازی همچنین دارای پشتیبانی گسترده از کنترلر است، از جمله پشتیبانی از Steam Input برای نقشه برداری مجدد و سفارشی سازی ابزار جانبی انتخابی شما بر اساس ترجیحات شما. از یک کنترلر PlayStation DualSense برای همهجانبه ترین تجربه استفاده کنید، با محرک های تطبیقی ​​که به شما امکان می دهد تنش را در رشته کمان خود احساس کنید و بازخورد لمسی که باعث می شود هنگام درگیر شدن در نبرد غوغا، تأثیر را احساس کنید.

از طرف همه در Nixxes Software و Guerrilla، ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا شما دوباره به دنیای Aloy در رایانه شخصی بپرید! سر به بخار یا فروشگاه Epic Games اکنون برای پیش خرید یا لیست علاقه مندی های بازی.

در هفته‌های آتی، جزئیات بیشتری در مورد سیستم مورد نیاز برای آن فاش خواهیم کرد Horizon Forbidden West Complete Edition برای کامپیوتر.


منبع: https://blog.playstation.com/2024/01/25/horizon-forbidden-west-complete-edition-comes-to-pc-on-march-21/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *